וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: קרלו אנצ'לוטי "לא מבין" את זריקת החולצה של פרנק ריברי

שוב לא שקט בבאיירן מינכן: הצרפתי השליך בזעם את החולצה על הספסל אחרי שהוחלף, המנהל המקצועי סליהמידז'יץ' ביקר, אנצ'לוטי מבהיר: "אדבר איתו". וגם: אנצ'לוטי מגיב ל"יורש", רובן עונה ללבנדובסקי

עריכת וידאו: מתן חדד

ימים לא קלים עוברים על באיירן מינכן. אומנם אתמול (שלישי) אלופת גרמניה גברה 0:3 על אנדרלכט בערב הפתיחה של ליגת האלופות, אבל גם המשחק הזה לווה בתקרית מיותרת, כשפרנק ריברי הוחלף וזרק בזעם את החולצה שלו על הספסל.

ריברי בן ה-34, השחקן הכי ותיק בבאיירן, הוחלף על ידי תומאס מולר, לקול שריקות הבוז של הקהל. הצרפתי הלך לאיטו לעבר הספסל, התעלם מהמאמן קרלו אנצ'לוטי, והשליך את החולצה שלו בכעס. "ברור שאני מבין ששחקן רוצה לשחק 90 דקות", אמר המאמן, "אבל אולי לפעמים הם לא מבינים, ובמקרה הזה ריברי, שאני עושה חילוף לא בגלל היכולת, כי היכולת שלו הייתה טובה, אלא בגלל שנותרו עשר דקות לסיום. המשחק היה בשליטה שלנו, והייתה לו בעיה ביום ראשון והוא לא התאמן, אז רציתי לתת לו אפשרות לנוח". אנצ'לוטי הוסיף ש"אני לא מבין את התגובה שלו, ואני אשאל אותו על זה. הוא היה מאוכזב. אבל כבר היה לו כרטיס צהוב ורציתי לתת לו מנוחה. אולי הוא לא חשב על זה".

שחקן באיירן מינכן פרנק ריברי. GettyImages
חם בבאיירן/GettyImages

המנהל הספורטיבי של הבווארים חסן סליהמידז'יץ' היה כבר יותר נחרץ על ההתנהגות של ריברי: "ברור ששחקן לא אוהב להיות מוחלף, אבל הוא צריך לכבד החלטה של המאמן. אסור שאירוע כזה יחזור". ג'רום בואטנג אמר ש"מה, הוא אמור לצחוק ולהיות מאושר? הוא שיחק טוב מאוד, והוחלף".

כידוע, באיירן לא פתחה בצורה חלקה את העונה, ובשבת הפסידה 2:0 להופנהיים בליגה. השבוע כבר דובר בגרמניה על המאמן הבא של הבווארים, ודווח כי מאמן הופנהיים יוליאן נאגלסמן יחליפו במינכן. נאגלסמן עצמו הוסיף לספקולציה, כשגילה שאשתו וילדיו יעברו למינכן, ושאימון הקבוצה זה חלום שלו. "זה נורמלי לגמרי שמאמן צעיר וטוב כמו יוליאן חולם לאמן קבוצה בכירה", אמר אנצ'לוטי, "הוא גרמני, כך שזה טבעי לחלוטין".

כמו כן, השבוע נרשם עימות תקשורתי בין רוברט לבנדובסקי להנהלה, כשהחלוץ ביקר את מדיניות הרכש של המועדון ("באיירן צריכה לבוא עם משהו חדש ויצירתי אם היא רוצה למשוך שחקני עילית"), ומיד ספג ביקורת מאיימת מהמנכ"ל קרל היינץ רומניגה ("מי שיבקר את המועדון או את השחקנים בפומבי, יסתבך איתי באופן אישי"). אריאן רובן אמר אתמול בתגובה לדברי לבנדובסקי ש"אנחנו צריכים לדבר יותר על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סליהמידז'יץ' וריברי אחרי התקרית

ריברי מודה לאוהדים אחרי המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully