וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: פוגבה עלול להיעדר שלושה שבועות, מוריניו ביקר את שחקניו

הצרפתי שוב נפצע בשריר הירך האחורי וייעדר מספר שבועות. מוריניו לא אהב את חוסר הכבוד ליריבה ב-0:3 על באזל ("מהלכי פלייסטיישן, הפסקנו לחשוב"), וטוען: מנצ'סטר יונייטד רק בדרג השני של אירופה

עריכת וידאו: מתן חדד

ז'וזה מוריניו האשים את שחקני מנצ'סטר יונייטד בהתנהגות לא מכובדת כלפי באזל, וטען שהם יותר התעניינו ב"מהלכי פלייסטיישן" מאשר להכריע את ההתמודדות, שבה ניצחו האדומים 0:3 במחזור הראשון של ליגת האלופות. יונייטד שייטה לניצחון אחרי ששערים של פלאיני ולוקאקו העלו אותה ל-0:2 על השווייצרים, אבל מוריניו זעם על ההתנהלות של חניכיו בטרם ראשפורד כבש את השלישי.

עוד בנושא

ליגת האלופות: ברצלונה - יובנטוס 0:3, צ'לסי - קרבאח 0:6
פ.ס.ז' הביסה את סלטיק 0:5 בחוץ, מנצ'סטר יונייטד ניצחה את באזל 0:3
פריס סן ז'רמן: ההצגה של ניימאר, התקרית של ניימאר
היגואין התעמת עם אוהדי ברצלונה, יובנטוס מהללת את מסי ה"חייזר"
הרצף המרשים של מסי, השיא של אמבפה, העקיצה של רובן ללבנדובסקי

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם מרואן פלאיני. רויטרס
לפחות פלאיני בכושר. יונייטד/רויטרס

"אני חושב שאחרי ה-0:2 הכל השתנה, והפסקנו לשחק, הפסקנו לחשוב, הפסקנו לשחק ברצינות", אמר המאמן בכעס, "הפסקנו לקבל את ההחלטות הנכונות, ויכולנו להיקלע לצרות. החלטות גרועות, כדורגל פנטזי, כדורגל של פלייסטיישן, טריקים, וכשאתה מפסיק לשחק כקבוצה ומפסיק לשחק ברצינות, אני לא אוהב שלוקחים הימורים. השחקנים כנראה הרגישו שהם בשליטה על המשחק, אבל כדורגל זה כדורגל, ואתה חייב לכבד את היריבה שלך".

עוד ביונייטד: בקבוצה חוששים מהפציעה של פול פוגבה, שנפגע בשריר הירך האחורי והוחלף אחרי 19 דקות. אומנם מחליפו פלאיני כבש, ונדמה שהבלגי פותח את העונה בצורה חיובית, אבל פוגבה, שירד מהמגרש כשהוא סובל מכאבים, נראה מאוכזב בדרכו לחדר ההלבשה לטיפולים, וההערכה היא שהוא ייעדר כשבועיים או שלושה. זו הפציעה השנייה של הצרפתי בן ה-24 בשריר הירך האחורי בחצי השנה האחרונה.

מוריניו גם טען אחרי הסיום שמנצ'סטר יונייטד היא לא בין אריות אירופה. "יש קבוצות, כמו ריאל מדריד, ברצלונה ובאיירן מינכן, שליגת האלופות מתחילה עבורן בפברואר. עכשיו זה רק החימום. בפברואר, כשהקבוצות באנגליה מנסות לשרוד אחרי החורף, הם רעענים ומוכנים אחרי החימום הזה. אנחנו ברמה השנייה. ברמה השנייה חושבים, 'בואו נעפיל לשלב הבא, בואו ניקח את הנקודות, ואם נגיע לשלב הנוקאאוט בואו נהנה לשחק נגד הגדולים'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד פצוע, לצדו חואן מאטה. רויטרס
יחסר? פוגבה/רויטרס

כך פוגבה עזב את האצטדיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully