וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אליניב ברדה ערך אימון מלא, אך עדיין בספק ללוגאנו

12.9.2017 / 21:14

חלוץ האלופה, שסבל מכיווץ חזק בשריר הירך האחורי, ינסה להגביר קצב באימון לפני המשחק ואז יוחלט אם ייכלל בסגל. איינבינדר צפוי לחזור ל-11, גם קואנקה יהיה בסגל, הערכה כי גדיר יהיה כשיר

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אליניב ברדה/ברני ארדוב

קפטן הפועל באר שבע אליניב ברדה ערך היום (שלישי) אימון מלא עם הקבוצה אך הוא עדיין בספק למשחק מול לוגאנו בפתיחת הליגה האירופית. ברדה, שסבל מכיווץ חזק בשריר הירך האחורי, החליט לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי לערוך אימון ואכן ערך אימון מלא ומחר ינסה להגביר קצב באימון ואז יוחלט אם יהיה בסגל בחמישי.

גם החלוץ מוחמד גדיר ערך אימון מלא ובקבוצה מעריכים שהסיכויים שיהיה כשיר גבוהים מאוד. גדיר סובל מרגישות במשפעה ונפיחות אך הצליח לערוך אימון מלא והבהיר לצוות הרפואי שהוא מרגיש טוב בהרבה כשהצפי כאמור הוא שייכלל בסגל למשחק בחמישי. מי שיהיה בסגל בכל מקרה הוא איסק קואנקה, שרשם 45 דקות נגד הפועל אשקלון, אך לפי התרגולים ככל הנראה לא יפתח בהרכב. מי שצפוי לחזור להרכב הוא הקשר דן איינבינדר, שלא שיחק מול הפועל אשקלון.

גם דור אלו, שהיה טוב נגד אשקלון, יפתח בהרכב כשההתלבטות היא במרכז ההגנה בין חאתם עבד אלחמיד לבין לואי טהא. בן שהר, שעשוי לחזור כבר בשבוע הבא, ערך גם היום אימון מלא. בעניין אחר, מאמן הקבוצה ברק בכר זכה במאמן העונה בכל הענפים של מרכז הפועל. באירוע שנתי של המרכז הארצי נבחר בכר למאמן השנה כשגם המנכ"ל אסי רחמים שנכח באירוע קיבל בשם המועדון גביע הוקרה על האליפות שזכתה הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully