וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין בית"ר תל אביב רמלה להפועל תל אביב הופסק וחודש

לאחר עימותים בין שוטרים וסדרנים לאוהדי האדומים, החלו הראשונים לפזר גז מדמיע שגרם לעצירת המשחק לעשר דקות. איוניר: "עוד לא עשינו כלום, פנצ'ר קטן והכול יכול להשתנות"

שוער הפועל תל אביב דודי אלון. מגד גוזני
דודי אלון/מגד גוזני

הפועל תל אביב התארחה הערב (שלישי) ברמלה למשחק מול בית"ר תל אביב רמלה במסגרת משחק השלמה מהמחזור השלישי בליגה הלאומית, בו ניצחה 0:2. במהלך המחצית הראשונה, ליתר דיוק בדקה ה-22, החלה מהומה ביציעים כשאוהדי הפועל תל אביב מתעמתים עם השוטרים והסדרנים ביציע. השוטרים החלו לרסס גז מדמיע והמשחק הופסק כשחלק מהאוהדים מתעמתים עם השוטרים באזור אחת היציאות הצדדיות מהמגרש ברמלה.

האירועים האלימים החלו בדקה ה-22 וכשהמשחק היה במצב של 0:0. השחקנים הורדו אל חדרי ההלבשה וחזרו אחרי כמה דקות וההודעה שיצאה דיברה על כך שהמשחק יחודש כעבור חמש דקות. ואכן, המשחק חודש בסופו של דבר כעבור כעשר דקות מהרגע בו נעצר.

לאחר מכן נטען כי מי שפיזר את הגז המדמיע היו סדרנים מחברת האבטחה שאמורה לשמור על הסדר במגרש.

מהפועל תל אביב נמסר לאחר המשחק: "אוהדי הפועל תל אביב מתנהגים למופת מתחילת השנה - וכך ימשיכו לכל אורך העונה. חבל שמקרים כמו זה שהתרחש היום הורסים את האווירה והצבע שאוהדינו יוצרים בכל מגרש בליגה. ריסוס גז מדמיע על יציע מלא במשפחות, ילדים ומבוגרים, זה פשוט ביזיון וחוסר אחריות. אנחנו כמועדון מבטיחים לעשות כל שניתן כדי למצוא את האשמים ולמצות איתם את הדין. מקווים שכולם הגיעו לביתם בשלום".

מאמן הפועל תל אביב, מוטי איוניר. מגד גוזני
עדיין מושלם. מוטי איוניר/מגד גוזני

מוטי איוניר מאמנה של הפועל תל אביב אמר לאחר המשחק: "לשמחתי הרבה אנחנו בינתיים עושים את העבודה שלנו. גם היום היו עליות וירידות במשחק. אני חושב שההקרבה של השחקנים והרצון והנחישות היו טובים מאוד. שיחקנו מול קבוצה מצוינת שבלי זה יכול להיות שלא היינו מנצחים".

"אנחנו עושים את מה שאנחנו צריכים לעשות בינתיים. ללא ספק אנחנו קבוצה חזקה לליגה הלאומית. אבל הדרך עוד ארוכה, אנחנו רק בהתחלה ויודעים מה זה כדורגל. פנצ'ר קטן והכול יכול להשתנות. לא עשינו כלום עדיין".

עמיר תורג'מן: "סך הכול היה משחק טוב, רצנו השתדלנו מאוד מאוד. אני גאה בבחורים שרצו והשתדלו מאוד. הפועל תל אביב ידעה לעשות את הדברים נכון. אני יוצא מעודד ועם זאת מאוד מאוכזב. אני חושב שפתיחת העונה שלנו טובה מאוד, שמח על הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ישראל ראש בלם הפועל תל אביב. מגד גוזני
ישראל ראש/מגד גוזני
שחקני בית"ר רמלה תל אביב במהלך המשחק מול הפועל תל אביב. מגד גוזני
שחקני בית"ר תל אביב רמלה נסים/מגד גוזני
אוהדי הפועל תל אביב במהלך המשחק מול בית"ר תל אביב רמלה. מגד גוזני
אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני
אוהד הפועל תל אביב במהלך המשחק מול בית"ר רמלה תל אביב. מגד גוזני
אוהד הפועל תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully