וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אייל גולסה ערך אימון מלא וימריא לפראג

12.9.2017 / 15:34

חדשות טובות לג'ורדי קרויף: הקשר שנפצע במהלך משחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה ימריא עם חבריו, כמו גם שרן ייני הסובל משבר בזרת כף רגלו. שוינפלד, דסה וחוסה רודריגס יישארו בארץ

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ישוב לסגל? גולסה/ברני ארדוב

בשורות מעודדות למכבי תל אביב: אייל גולסה ערך הבוקר (שלישי) אימון מלא וימריא מחר בבוקר עם הקבוצה לצ'כיה למשחק מול סלביה פראג במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. הקשר נפצע במשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה וסבל מכאבים חזקים בברכו בשבועות האחרונים, אך עבר שיקום והתאמן בצורה מדורגת והבוקר הרגיש כבר הרבה יותר טוב אחרי האימון, כך שג'ורדי קרויף החליט להוציא אותו לפראג גם לנוכח הפציעה של הקפטן שרן ייני.

ייני סובל משבר בזרת כף רגלו אבל גם הוא התאמן הבוקר עם חבישה מיוחדת והוחלט להוציא אותו למשחק מאחר שהוא עשוי להודיע שאין לו בעיה מיוחדת לשחק. בסך הכל הוציא קרויף 21 שחקנים למשחק, ובתוכם שלושה שוערים. מי שנשארו בארץ מבין שחקני השדה הם ארון שוינפלד ואלי דסה הפצועים, חוסה רודריגס שנרשם באיחור לליגה האירופית ולא יוכל לשחק במפעל ומתן בלטקסה שהיה אמור לצאת בהשאלה לקראת סיום החלון, אך לבסוף נשאר במכבי תל אביב ואולי יקבל דקות בהמשך העונה.

כמה עשרות אוהדים כבר יצאו לפראג ומתכוונים להישאר אחרי המשחק של מכבי תל אביב כדי לצפות בדרבי של סלביה נגד ספרטה פראג, בה משחק טל בן חיים.

* משחק הקבוצה מול הפועל באר שבע ב-23/10 באצטדיון טרנר ייערך בשעה 21:00 ולא ב-20:30 כמתוכנן.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: שרן ייני סובל משבר בזרת, בספק למשחק מול סלביה פראג
בשל איחור של ארבע דקות: בוטלה השאלת גאל מרגוליס לבית"ר תל אביב
ג'ורדי קרויף: "בכל שבוע שיעבור, נבין אחד את השני טוב יותר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully