וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: ריאל מדריד יוצאת למסע מול אפואל ניקוסיה

אלופת אירופה בשנתיים האחרונות חולמת על תואר נוסף, ותארח את הקפריסאים וחסוס רואדה (21:45, ספורט 5). עוד בבית המוות, טוטנהאם תפגוש את דורטמונד ופטר בוס. ליברפול נגד סביליה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
חוזר לעניינים. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

המחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות יימשך מחר (רביעי) עם שמונה משחקים במסגרת בתים ה'-ח'. אלופת אירופה, ריאל מדריד, תפתח את מסע ההגנה של התואר במשחק ביתי נגד אפואל ניקוסיה, באותו הבית תארח טוטנהאם לקרב מסקרן את פטר בוס ודורטמונד. ליברפול חוזרת לצ'מפיונס ותפגוש את סביליה, ר.ב. לייפציג תערוך בכורה במפעל נגד מונאקו. מרואן קבהא יערוך גם הוא בכורה, במדי מאריבור, מול ספרטק מוסקבה.

עוד בנושא

רגע לפני שהכל מתחיל: 10 סוגיות לקראת פתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות
רגע לפני שהיא מתחילה, כמה אתם באמת יודעים על ליגת האלופות? בחנו את עצמכם
חסוס רואדה: "מעולם לא חלמתי שאשחק בליגת האלופות, זה יהיה מיוחד"

ליברפול - סביליה (ספורט 5+)

המייטי רדס הדיחו בפלייאוף המוקדמות את הופנהיים ושבו לשלב הבתים של הצ'מפיונס לראשונה אחרי שלוש עונות. הם קיבלו בית יחסית נוח, וינסו לחזור לשלבי הנוקאאוט, שם היו לאחרונה ב-2008/09, כאשר את הסיפתח יעשו מול הקבוצה שניצחה אותם בגמר הליגה האירופית לפני שנתיים. השחקנים של יורגן קלופ פתחו היטב את העונה אך ספגו 5:0 מהדהד ממנצ'סטר סיטי במחזור האחרון באנגליה. דיאן לוברן, שלא שיחק בתבוסה, אמור לחזור להרכב. לא ברור מה קלופ יחליט באשר לפיליפה קוטיניו, שטרם שיחק העונה. האנדלוסים יופיעו בשלב הבתים זו השנה השלישית ברציפות אחרי 3:4 לא קל מול איסטנבול בשאקשהיר בסיכום משחקי הפלייאוף, וייאלצו להסתדר ללא נוליטו הפצוע.

מאריבור - ספרטק מוסקבה

אלופת סלובניה הדיחה את הפועל באר שבע ושבה לשלב הבתים לראשונה מ-2014/15 וצפויה להיאבק מול ספרטק על המקום השלישי, שמוביל לליגה האירופית. עבור מרואן קבהא, הנציג השלישי של ישראל במפעל (מלבד ניר ביטון וביברס נאתכו), צפוי לפתוח בהרכב ולשחק לראשונה על הבמה המרכזית של הכדורגל האירופי. מאריבור עדיין ללא הפסד ליגה העונה, הרוסים צברו רק 12 נקודות ליגה בתשעה משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מאריבור מרואן קבהא. ברני ארדוב
הנציג השלישי שלנו בשלב הבתים. מרואן קבהא/ברני ארדוב

פיינורד - מנצ'סטר סיטי

הקבוצה של פפ גווארדיולה תפתח בהולנד את עונתה השביעית (כולן ברציפות) בשלב הבתים של ליגת האלופות. רק פעם אחת הצליחו הסיטיזנס לעבור את שמינית הגמר במפעל, זה היה לפני שנתיים כאשר נעצרו בחצי הגמר מול ריאל מדריד. הם מגיעים למשחק במצב רוח מצוין, אחרי שהביסו 0:5 את ליברפול בליגה ונצמדו למנצ'סטר יונייטד בצמרת הליגה האנגלית. אדרסון, שנחבל בצורה קשה בפניו בעקבות המפגש עם רגלו של סאדיו מאנה בסוף השבוע, נמצא בספק וגם כך וינסנט קומפאני. אלופת הולנד מושלמת אחרי ארבעה מחזורי ליגה בארצה, אך לצערה תיאלץ להסתדר ללא מלך שערי הליגה בעונה שעברה, ניקולאי יורגנסן הפצוע.

שחטאר דונייצק - נאפולי

שתי הקבוצות פתחו מצוין את הליגות בארצן, ויקוו להוכיח כבר בפתיחת הקמפיין שהן מסוגלות להגיע רחוק גם באירופה. המארחת חזרה לשלב הבתים אחרי היעדרות של שנה וצברה שבעה ניצחונות בשמונת המחזורים הראשונים באוקראינה. הקבוצה של מאוריסיו סארי נראית נהדרת, היא מושלמת אחרי שלושה מחזורים באיטליה ונראה כי יותר מתמיד היא מוכנה לקרוא תיגר אמיתי על תארים.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
סיטי מגיעה במצב רוח מצוין. אגוארו חוגג/רויטרס

ר.ב. לייפציג - מונאקו

בערב המשחקים הראשון תרשום קרבאח האוזבקית הופעת בכורה היסטורית בליגה האלופות, ובערב השני תהיה זו סגנית אלופת גרמניה שתעלה על הדשא לראשונה במפעל הבכיר של היבשת, ולמעשה תערוך את הופעתה הראשונה אי פעם במסגרת אירופית. טימו ורנר, נאבי קייטה וחבריהם חולמים על עונה דומה לזו שסיפקה מונאקו בעונה שעברה. הקבוצה מהנסיכות נעצרה אשתקד רק בחצי הגמר, אך עברה מתיחת פנים גדולה בקיץ כאשר נאלצה למכור את מרבית הכוכבים שהצעידו אותה לאליפות צרפת. מעבר לזה, האורחת מגיעה אחרי תבוסה 4:0 לניס במסגרת הליגה, שקלקלה לה את המאזן המושלם מפתיחת העונה.

פורטו - בשיקטאש

איקר קסיאס האגדי פותח את עונתו ה-18, ואולי האחרונה, בליגת האלופות. שתי הקבוצות סיימו בעונה שעברה את דרכן במפעל כבר בשלב הבתים, וצנחו לשלבי הנוקאאוט של הליגה האירופית (שם הטורקים הדיחו את הפועל באר שבע), ויקוו לעלות שלב אחד ולהעפיל הפעם לשמינית הגמר. בארבעה מפגשי עבר בין השתיים (שלב הבתים של הליגה האירופית ב-2010, שלב הבתים של הצ'מפיונס ב-2007), פורטו ניצחה שלוש פעמים ועוד משחק הסתיים בתיקו. ריקרדו קווארסמה, שמשחק בבשיקטאש, עשוי לפגוש את האקסית.

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. רויטרס
הוא דווקא נשאר. פלקאו/רויטרס

ריאל מדריד - אפואל ניקוסיה (ספורט 5)

אחרי שהפכה לראשונה שזוכה פעמיים ברציפות בליגת האלופות (מאז הקמת המפעל ב-1992), ריאל תנסה לזכות בפעם השלישית, דבר שנעשה לאחרונה על ידי באיירן מינכן בשנות ה-70 של המאה הקודמת. היא לא הייתה יכולה לבקש סיפתח נוח מזה, בבית מול אלופת קפריסין, כדי לפתוח את הדרך ברגל ימין ולשים מאחוריה את שתי תוצאות התיקו הרצופות והמאכזבות שרשמה בליגה. הבלאנקוס יחסרו את קארים בנזמה ורפאל וראן הפצועים, אך יקבלו חזרה להרכב את כריסטיאנו רונאלדו, שלא שיחק עד כה בליגה בשל השעיה. הקפריסאים הדהימו ב-2012 כשהגיעו עד רבע הגמר, שם הודחו עם 8:2 בסיכום מול ריאל. אקס בית"ר ירושלים, חסוס רואדה, משחק באפואל.

טוטנהאם - דורטמונד (ספורט1)

התרנגולים יופיעו עונה שנייה ברציפות בשלב הבתים של ליגת האלופות, ויקוו להצליח הרבה יותר מבעונה שעברה. הקמפיין הקודם הסתיים עם שמונה נקודות ובמקום השלישי, כאשר הרבה פרשנים הצביעו על אירוח המשחקים בוומבלי כגורם בחוסר ההצלחה, והשנה הפך האצטדיון הלאומי למגרשה הביתי של טוטנהאם בכל המסגרות. במחזור הראשון יגיעו להתארח שם אקס מכבי תל אביב, פטר בוס, והקבוצה שלו. הקבוצות הללו נפגשו פעמיים, זה היה בשמינית גמר הליגה האירופית לפני שתי עונות, והגרמנים עלו עם 2:4 בסיכום. טוטנהאם תגיע ללא דלה עלי המושעה ו-ויקטור וואניימה הפצוע. מן העבר השני, בוס ייאלת להסתדר ללא מרסל שמלצר, שהצטרף לאחרונה לרשימת הפצועים הארוכה (שכוללת גם את מרקו רויס ואנדרה שורלה), בעוד מארק בארטרה נמצא בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully