וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי דורה הודיע על פרישה: "תודה לקהל שתמך ותמיד היה שם"

12.9.2017 / 11:31

הקשר בן ה-36, שהעביר את מרבית הקריירה בהפועל חיפה, תולה את הנעליים אחרי מאבק של כשנה עם פציעה קשה: "לכל דבר יש סוף". ניר קלינגר לשחקנים: "צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתקופת הפציעה. יוסי דורה עם יואב כץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקן הפועל חיפה לשעבר, יוסי דורה, הודיע הבוקר (שלישי) על פרישה מכדורגל. דורה בן ה-36 פרש למעשה כבר לפני כחודשיים, לאחר שלא הצליח להתגבר על פציעה שספג לפני כשנה. במהלך הקיץ אף שימש תקופה קצרה כמסייע לצוות המקצועי אצל האדומים מהכרמל, אך מאז מחנה האימונים של הקבוצה החליט לקחת צעד אחורה, ומאז לא הופיע לאימונים.

דורה העביר את מרבית הקריירה בהפועל חיפה (ארבע קדנציות שונות), ושיחק גם בצפרירים חולון, בני סכנין, בני יהודה, הכל עמידר רמת גן, הפועל פתח תקוה, עירוני קרית שמונה והפועל עכו. "הגיע הרגע להיפרד, לתלות את הנעליים ולפרוש ממשחק פעיל", כתב בעמוד האינסטגרם שלו, "כידוע לפני שנה נפצעתי במשחק אימון ומאז אני לא מצליח להתגבר על הפציעה ולחזור לעצמי. בכנות אגיד, שכדורגל זה כמעט כל חיי, מה שאני הכי אוהב, מה שאני הכי טוב בו, מה שהכי מספק אותי, ואפשר לומר ההתמכרות שלי. אבל כנראה גם לזה כמו לכל דבר יש סוף.

"רוצה להודות לאנשים שצעדו איתי יד ביד בקריירה ולהזכיר שהם חלק בלתי נפרד ממני. רוצה להודות לקהל שתמך ופירגן ותמיד היה שם.. תודה מיוחדת למועדון הפועל חיפה על 30 שנה שהיה לבית השני שלי, שלימד אותי ערכים ויסודות שילוו אותי כל חיי, מלא השתקפויות של עצב ושמחה ולמרות הקלישאה כל סוף הוא אכן התחלה חדשה. שנה מבורכת לכולם".

בינתיים, המאמן ניר קלינגר ערך אסיפת שחקנים בעקבות הניצחון על בני יהודה, שהשאיר את הקבוצה מושלמת אחרי שלושה מחזורי ליגה. "צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע ולהמשיך להיות קשובים להוראות שלי. רק ככה, ועם הלב והלחימה שהצגנו, נמשיך משבוע לשבוע להביא תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully