וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסוס רואדה: "מעולם לא חלמתי שאשחק בליגת האלופות, זה יהיה מיוחד"

הבלם הספרדי, אקס בית"ר ירושלים, העניק ראיון ל"מארקה" לקראת משחקה של קבוצתו אפואל ניקוסיה נגד ריאל מדריד בליגת האלופות: "אני אוהד ריאל, זה הזוי מבחינתי. מקווה שנהיה תחרותיים"

רויטרס

בווידאו: תקציר משחקה של ריאל מדריד נגד לבנטה

חסוס רואדה עומד להגשים חלום. הבלם הספרדי בן ה-30, שעזב בקיץ את בית"ר ירושלים אחרי שנתיים, חוזר לספרד ויפגוש מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5) את ריאל מדריד בליגת האלופות עם קבוצתו החדשה, אפואל ניקוסיה הקפריסאית. הוא העניק ראיון ל"מארקה" בו דיבר על הכדורגל בקפריסין והמשחק נגד הקבוצה אותה הוא אוהד.

הבלם סיפר על החיים בקפריסין: "אני משחק במועדון הגדול ביותר בקפריסין וכל מה שמסביב, מהאנשים שמנהלים את המועדון ועד למתקנים, הם ברמה הגבוהה ביותר. זה כמו לשחק בברצלונה או ריאל מדריד, אבל רק בקפריסין. קשה לדמיין מועדון שיכול להיות יותר מאורגן. כולם עוזרים לך".

עוד בנושא:
חסוס רואדה בשלב הבתים: "הגשמתי חלום. מודה לישראל ולבית"ר ירושלים"
חסוס רואדה: "אומרים שהייתי חסר, אבל לא משנה מי משחק, אסור להפסיד 4:0"

חסוס רואדה שחקן אפואל ניקוסיה (שני משמאל) חוגג עם חבריו. AP
מגשים חלום. רואדה עם חבריו באפואל ניקוסיה/AP

על החזרה הביתה והמפגש עם ריאל: "אנחנו נילחם. אני אוהד ריאל מדריד ותמיד עקבתי אחרי הקבוצה ומשחקיה, אז אפשר להבין כמה זה הזוי מבחינתי. כל חבריי ומשפחתי יגיעו למשחק, זה יהיה מיוחד. מקווה שיהיה משחק טוב. לא יהיה קל, אבל אם נשמור על סדר וננצל הזדמנויות, אולי נצליח. לכל הפחות אני מקווה שנהיה תחרותיים ושנקשה עליהם. באחוזים הסיכויים הם 20:80 לטובתם, אבל אנחנו נשחק וניתן את כל מה שיש לנו".

הספרדי סיכם: "במשחקי הבית יהיה לנו יתרון. האוהדים שלנו חמים מאוד, מהחמים באירופה. מעולם לא חלמתי שאשחק בליגת האלופות, החלום היה לשחק בליגה הראשונה בספרד עם ויאדוליד, אז אני מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully