וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוואד לשחקנים: הייתי צריך לעזוב. מזרחי: "רציתי להישאר בלוגאנו"

12.9.2017 / 12:26

הגעת אתנסיאדיס טרפה את הקלפים עבור החלוץ ששוב לא שותף. הקשר בראיון: "זו לא הייתה הבחירה שלי לעזוב את שוויץ". השחקנים עדיין מעכלים את ההפסד לעכו: "היו לנו שלושה חודשים למצוא פתרון לצפיפות"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

במכבי חיפה עדיין מנסים לעכל את ההפסד להפועל עכו. אתמול (שני) ערכה הקבוצה אימון בוקר, אך גיא לוזון לא דיבר עם השחקנים והאווירה בו הייתה לא הייתה טובה. שחקנים דיברו על ההפסד והמסקנה העיקרית שלהם היא שלצד היכולת הלא טובה בה נמצאים רוב שחקני הרכש - שינוי השיטה, ההרכב והסגל מדי משחק יוצרים חוסר יציבות בשלב מוקדם מדי של העונה. "אתה מגיע עם תכנית משחק ברורה, איך לפצח את ההגנה שלהם, אבל אחרי רבע שעה אתה מבין ששום דבר לא עובד. אולי היינו צריכים לשנות דברים מוקדם יותר", הסביר אחד מהם אתמול. "הכי מכעיס זה שאני שומע פרשנים מנתחים את הסגל שלנו, ומשווים אותו כל הזמן למכבי תל אביב ולהפועל באר שבע. בבאר שבע יש תשעה שחקנים קבועים, שהם מעל שאר הסגל, במכבי תל אביב יש שחקנים יצירתיים כמו אצילי, מיכה, בלקמן וגם עטר שהצטרף. הבעיה היא שבקבוצה שלנו אתה לא מזהה שחקנים שהם מעל שאר הסגל. אין היררכיה ברורה. אנשים כאן מקווים מאוד שהזרים ישדרגו אותנו, זה אחד המבחנים הכי גדולים של גיא העונה".

בחיפה ממתינים לשובו של רמי גרשון, שאמור יחד עם אליסון דוס סנטוס להוביל את מרכז ההגנה. עדיין לא בטוח שגרשון ייכלל בסגל כבר מול רעננה, וגם אם זה יקרה הוא לא יפתח בהרכב. אחת הביקורת על לוזון הייתה שהקבוצה שלו לא מסוגלת לשחק מול צפיפות. "גיא אמר באחת ממסיבות העיתונאים בעונה שעברה שהקבוצה צריכה לדעת לשחק מול צפיפות. היו לו שלושה חודשים לעבוד על זה, כך שעכשיו זה לא שלב התירוצים. הקבוצה צריכה להיראות טוב יותר. אנחנו מאמינים בגיא, והוא מאמין בסגל שלו. יש כאן קבוצה חדשה ואתם תראו שבקרוב נתחבר", אמר גורם במועדון אתמול.

בחיפה היו מאוכזבים מהיכולת של קאיו ואחת השאלות שעלו בשיחות בין שחקנים אתמול הייתה האם לוזון ימשיך לתת לו קרדיט בשל הסכומים הגבוהים ששילמו עליו, או יוריד אותו לספסל בשל היכולת הפושרת שגילה. ההערכה היא שסינטאיהו סלליך וניקיטה רוקאביציה יחזרו להרכב מול רעננה. "זה משחק חשוב מאוד עבור הקבוצה. חייבים לנצח לפני מכבי תל אביב, אחרת יכול להיווצר כאן כדור שלג שיהיה קשה לצאת ממנו", הסבירו.

אחד השחקנים שסבל מהגעת שחקני רכש ברגע האחרון של החלון הוא החלוץ מוחמד עוואד, שלטענת שחקנים סיפר להם יום לאחר סגירת החלון כי הוא היה מעדיף לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת. עוואד טען בשיחה כי מכבי חיפה הסכימה להשאיל רק חלוץ אחד מבין השניים, אותו או את שון וייסמן, ולכן נוצר מצב שהוא היה צריך להישאר בסגל. עוואד לא שותף מול עכו וימשיך להמתין להזדמנות על הספסל. "במערך של שני חלוצים יהיה לו קל יותר להשתלב. כל מי שנמצא בסגל יקבל את ההזדמנות שלו", אמרו אתמול במועדון על החלוץ ששותף ב-13 דקות בלבד העונה.

עוד בנושא:

ביקורת על גיא לוזון: "שחר נתן צ'ק פתוח, עד עכשיו הוא מאכזב"
לוזון: "אין קשר למנטליות". אלברמן: "ברור לכולם שאנחנו לא מחוברים"
ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ימשיך להמתין. עוואד/ברני ארדוב

שחקן מכבי חיפה, אופיר מזרחי, דיבר בשוויץ לקראת משחקה של הפועל באר שבע מול לוגאנו, בה שיחק בעונה שעברה, בליגה האירופית. "באר שבע קבוצה טובה", אמר, "בעונה שעברה היא הוכיחה את זה כשניצחה פעמיים את אינטר, ולדעתי היא פייבוריטית. עם לוגאנו תנסה לתקוף כבר בפתיחה, ותצא עם הרבה שחקנים קדימה, יהיה לה קשה. היא תצטרף לכסות מאחור כדי לצאת עם נקודות".

מזרחי התייחס גם לתקופה בליגה השוויצרית: "הייתה חוויה נהדרת, לא רק מבחינה ספורטיבית. זו לא הייתה החלטה שלי לעזוב, רציתי להישאר אבל לבסוף החלטתי להגיע למכבי חיפה". במשחק האחרון של הירוקים, מזרחי לא היה בסגל, אך הוא צפוי לחזור אליו לקראת המפגש עם הפועל רעננה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully