וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד בעקבות טימו ורנר, מרקו אסנסיו: "טוב לי כאן"

בספרד טוענים שהאלופה שלחה נציגים לצפות בחלוץ העולה של לייפציג, שכבש צמד נגד נורבגיה, והיא תנסה לצרפו בעונה הבאה. הכוכב הצעיר: "מחמיא שפ.ס.ז' התעניינה, לא יודע כמה אני שווה"

one

בווידאו: תקציר המשחק של ריאל מדריד נגד לבנטה

כוכבה הצעיר של ריאל מדריד, מרקו אסנסיו, דיבר בראיון ל"קופה" וסיפק מספר ציטוטים מעניינים. שחקן נבחרת ספרד, שהגיע למדריד ממאיורקה ב-2014 ונחשב לאחד מהכישרונות העולים בכדורגל העולמי, התחיל את העונה בצורה מרשימה וכבש ארבעה שערים בשישה משחקים בכל המסגרות עד כה.

הקשר בן ה-21 קושר למעבר לפריס סן ז'רמן בחודש שעבר, אך סיפר שהוא מרוצה במדריד: "זה מחמיא שפריס התעניינה בי, אבל טוב לי בריאל מדריד. כמה אני שווה? אני לא יודע, מניח שאת סעיף השחרור שלי". אסנסיו חתם במדריד תמורת סכום משוער של כ-3.9 מיליון יורו, אך גילה שהוא יכול היה לשחק עכשיו דווקא ביריבה המרה, ברצלונה.

"התחלתי להתאמן ב-2014 עם הקבוצה הראשונה של מאיורקה וברצלונה נכנסה לתמונה והתעניינה בי מאוד" אמר הקשר, והוסיף: "מה שהיה רלוונטי הוא מה שקרה בסוף. לא הגעתי לברצלונה, דברים לקחו יותר מדי זמן. התרגשתי לעבור לריאל מדריד וללבוש את החולצה. כשהסוכן שלי התקשר ואמר לי שריאל מעוניינת, אמרתי לו שאני רוצה לשחק שם ושיסגור את זה".

עוד בריאל מדריד, הבלאנקוס סימנו לעונה הבאה את טימו ורנר, הכוכב העולה של ר.ב. לייפציג. על פי דיווחים, האלופה שלחה נציגים למשחק של נבחרת גרמניה מול נורבגיה, בו מצא את הרשת פעמיים, והתרשמה לטובה מהחלוץ בן ה-21 שנמצא בכושר נהדר. משום שישחק העונה בליגת האלופות, קשה להאמין שיגיע בינואר, וככל הנראה המגעים יחלו לקראת תחילת העונה הבאה.

עוד בנושא:

סרטון העדות הדרמטי של רונאלדו נחשף: "הייתי רוצה לחזור לאנגליה"
גארת' בייל מתוודה: "הבעיה הכי גדולה שלי היא שאני די עצלן"
הקלאסיקו הראשון של העונה בליגה ייערך ב-23 בדצמבר בשעה 14:00

מרקו אסנסיו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בחר בלבן של מדריד. מרקו אסנסיו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully