וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסר אל חלאיפי: "חלק מהקבוצות הציעו לאמבפה יותר כסף מאיתנו"

הבעלים של פ.ס.ז' העניק ראיון נרחב בו סיפר על שתי העברות הענק שלו: "אפילו לא דיברנו עם קיליאן על כסף. ניימאר מותג, אין לנו מספיק חולצות שלו. הם השקעות ל-8-10 השנים הבאות"

רויטרס

רגע לפני שקבוצתו פותחת את דרכה בשלב הבתים של ליגת האלופות, אולי בדרך לעונה היסטורית במפעל, הבעלים של פריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי העניק ראיון נרחב ל"טלגרף" הבריטי וסיפר על הקיץ המשוגע.

"השוק על קיליאן אמבפה היה תחרותי מאוד", אמר. "חלק מהקבוצות הציעו יותר כסף מאיתנו. כל קבוצה גדולה רצתה אותו, אבל הסברנו לו את הפרויקט שלנו ואת השאיפות שלנו, והוא צרפתי, פריסאי, ונכנסו לליבו. הוא רצה להישאר בצרפת ולהגן על הצבעים הצרפתים בליגת האלופות. הוא רוצה לכתוב כאן את ההיסטוריה, זה היה החלום שלו לשחק בפריס סן ז'רמן.

"נפגשנו איתו ועם משפחתו שלוש פעמים בחודשיים ואפילו לא דיברנו על כסף. זה מדהים. הופתעתי. בדיוק בשביל זה בנינו בשש השנים האחרונות. ניימאר ואמבפה מייצגים השקעות של 8-10 השנים הבאות, ונשמור אותם כמה זמן שרק נוכל".

על הרכש הגדול הנוסף, ניימאר, אמר: "הוא כוכב בינלאומי, מותג. דיברנו עם הבעלים של תחנת טלוויזיה בברזיל והוא ביקש שאנחש כמה אנשים שם צפו בהצגה שלו, לא במשחק הראשון. אמרתי: חמישה מיליון? הוא אמר שלא. עשרה מיליון? לא. ואז הוא אמר '85 מיליון'. זה מדהים. כיום יש לנו בעיה טובה לפתור - אין מספיק חולצות! בשבוע שעבר הייתי בארה"ב ורציתי חולצות של פריס סן ז'רמן בכל מקום. אותו דבר באסיה, באמריקה הלטינית ובמזרח התיכון.

"כולם כל הזמן שואלים, מה קורה בליגה הצרפתית? ניימאר משחק עבור פריס סן ז'רמן! אפילו אנשים שלא מתעניינים בכדורגל אומרים את זה. המשחק הראשון שלו שודר ב-183 מדינות, זה מדהים עבור הכדורגל הצרפתי. זה טוב גם עבור ליגת האלופות כי תהיה קבוצה גדולה נוספת שמתחרה. חשוב שיהיו קבוצות חדשות עם שאיפות".

קיליאן אמבפה לצד נאסר אל חלאיפי, פריס סן ז'רמן. רויטרס
העתיד ורוד. אל חלאיפי עם אמבפה/רויטרס
נאסר אל חלאיפי לצד ניימאר, פריס סן ז'רמן. רויטרס
ועם ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully