וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שקט במכבי בפתח תקוה: גרגורי טאדה נופה מהסגל וזעם

12.9.2017 / 7:28

הצרפתי שהגיע רק לפני חודש לא נמצא בכושר משחק, נופה ברגע האחרון ונמצא תחת זכוכית מגדלת. ביקורת גם על סיבוק. אכזבה עצומה מההפסד לבית"ר: "משחק שהיה בידיים שלנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי ניצחון באשדוד והפסד להפועל חיפה, במכבי פתח תקוה ציפו לחזור שוב למסלול הניצחונות. אחרי ההרחקה של מיקי סירושטיין היה נראה שפתח תקוה חוזרת למסלול, אך בסיום הודו במועדון כי רפואה היה צריך לערוך שינוי במערך וחילופים מוקדמים יותר. "המשחק הזה היה בידיים שלנו. פספסנו הזדמנות ליזום ולהראות לבית"ר מי בעלת הבית. ככל שהזמן עבר, היה ברור שבית"ר יכולה לעקוץ. חבל, לא חשבנו שנהיה עם שלוש נקודות אחרי המחזור השלישי", אמרו במועדון.

קובי רפואה ואבי לוזון שנראו מאוכזבים בסיום נכנסו לחדר ההלבשה אך לא שוחחו עם השחקנים. במועדון לא באו בטענות לצחי גיגי, למרות שיכל למנוע את השער השני. "אלה טעויות שקורות גם לשוערים גדולים. צריך לשפר קודם את משחק ההגנה ולחשוב איך מונעים מהיריבה לקבל מתנות כאלה".

עוד בנושא:

ראש בראש: קונטה הוא בינגו בבית"ר, סיבוק עוד לא מצליח להתחבר
מרסל הייסטר: "רצינו להחזיר את בית"ר למקום בו היא צריכה להיות"
ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 בחוץ את מכבי פתח תקוה

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
התאכזב פעם נוספת. קובי רפואה/קובי אליהו

בעניין אחר: במועדון לא שקט בעקבות אירוע שהתרחש לפני המשחק. בפתח תקוה לא מרוצים מהכושר שבו נמצא החלוץ הצרפתי גרגורי טאדה. אחרי שחתם רק לפני פחות מחודש השחקן נמצא תחת זכוכית מגדלת ובמועדון מצפים לשיפור משמעותי ביכולת שלו. מתברר כי טאדה נופה אתמול מהסגל ברגע האחרון לטובת סוטיריס ניניס שעבר בבקרה והציג אתמול יכולת טובה. שחקנים סיפרו כי הצרפתי זעם על ההחלטה ההחלטה וכרגע לא ברור האם יקבל הזדמנות במחזור הבא. בסיום הוא ירד לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים.

לעומתו, חל שיפור מסוים ביכולת של ז'והאן מרסיאל. הבלם הצרפתי ממנו היו מאוכזבים במועדון החל לגלות שיפור ולכן פתח אתמול בהרכב. שחקן נוסף שזוכה לביקורת הוא תומאש סיבוק. בקבוצה אמרו אתמול כי הוא רחוק מלהציג את היכולת שאפיינה אותו כקפטן נבחרת צ'כיה אך מאמינים שישתפר בהמשך.

המגן הימני עלא ג'אפר ממשיך להתאמן ועד אמצע השבוע יוחלט האם להחתימו.

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 בחוץ את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully