וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אם לא נהיה יציבים יצחקו עלינו שדיברנו על אליפות"

12.9.2017 / 6:50

בבית"ר שמחים על 100% הצלחה ומקום ראשון אך גם לוקחים דברים בפרופורציות: "צריך להאמין ולשאוף אבל לא להתלהב יותר מדי". וגם: מה גרם לסאבו לעלות במצב רוח טוב למשחק ואיך הייתה חווית הבכורה של פול אדגר

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. עוד ביום ראשון לאחר האימון המסכם של בית"ר, הגדירו אלי כהן וגילי לבנדה את המשחק נגד מכבי פתח תקוה ככזה שיכול לסמל את העונה כולה. גם באסיפה לפני המשחק הם דיברו על כך עם השחקנים כאשר כהן ירה: "עשיתם בשני המשחקים הקודמים 6 נקודות אבל לא שיחקתם טוב. היו לכם גם אלמנטים של מזל. פתח תקוה לא תיתן לכם את זה, הם עולים במערך צפוף ובאים לפוצץ, מבחינתם כל תאקל זה או כדור או רגל, אם לא תבואו מוכנים לזה לא נחזור עם ניצחון. באים איתכם למשחק חוץ 7,000 איש, תטריפו אותם מההתחלה ותכניסו אותם למשחק".

וזה היה אולי הסיפוק הגדול ביותר של הצוות המקצועי של בית"ר, הקטע הטקטי. הקבוצה הגיעה דרוכה אל מול תכנית המשחק של מכבי פתח תקוה, שחקנים היו ממושמעים וגילו עליונות גם בעשרה שחקנים, או איך שהגדירו זאת אפילו שחקנים בסיום: "למרות האנרגיות שהיו לנו, הכי משמח זה שהיום הבאנו הרבה יותר אופי מטירוף או התלהבות. בשנים קודמות היינו נופלים במשחקים כאלה".

בנוגע לדיבורים על אליפות אמרו שחקנים בקבוצה: "היו קבוצות שעשו 9 נקודות בפתיחת העונה וירדו ליגה, לא צריך להתלהב יותר מדי. צריך להאמין, לשאוף, לצפות, אבל אם לא נהיה יציבים אז יצחקו עלינו שבכלל דיברנו על האפשרות הזאת".

עוד בנושא:

ראש בראש: קונטה הוא בינגו בבית"ר, סיבוק עוד לא מצליח להתחבר
מרסל הייסטר: "רצינו להחזיר את בית"ר למקום בו היא צריכה להיות"
ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 בחוץ את מכבי פתח תקוה

עידן ורד בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מעורב ב-7 שערים עד כה העונה. עידן ורד/קובי אליהו
" זה משחק חוץ אבל הקהל גרם לנו להרגיש בבית. היו אנרגיות מטורפות גם בעשרה שחקנים וזה חלק מהכח שלנו"

2. דוד קלטינס, שלאחר הרחקת מיקי סירושטיין תופקד כבלם ועשה זאת בהצלחה, אמר בסיום: "כמה שחקנים עשו הסבות היום. שון גולדברג בקישור, אריק סאבו מגן, כולם צריכים להיות מוכנים לשינוי. אני שמח שהיה לי משחק טוב וגם אנחנו נראים טוב. לשחק בלם ליד קונטה זה חוויה, שחקן ענק, מדהים לשחק לצידו וללמוד ממנו. זה משחק חוץ אבל הקהל גרם לנו להרגיש בבית. היו אנרגיות מטורפות גם בעשרה שחקנים וזה חלק מהכח שלנו. אנחנו רגילים לאיצטדיון הזה".

3. מרסל הייסטר ואריק סאבו הם שניים מהשחקנים המושמצים ביותר על ידי הקהל של בית"ר בשנה האחרונה. אתמול הייסטר כבש את שער הניצחון של הקבוצה ואילו סאבו כמגן ימני היה השחקן הטוב במגרש. סאבו לא מת על התפקיד הזה והוא לא מתבייש להגיד את זה, אך נראה כי השיחה עם אלי כהן השבוע והמלחמה על כל דקת משחק בקישור גרמו לו להבין שאם לא יפגין יכולת גבוהה כמגן אולי בכלל יהיה ביציע. לשחקנים היה הסבר משלהם ליכולת של סאבו בסיום, כשאמרו בחיוך: "הודיעו לו לפני המשחק שאם יש פנדל אז הוא בועט כי שכטר בחוץ אז הוא התחיל להרגיש כוכב, התחיל להשחיל לשחקנים, לעשות עקיפות, שלא יעלה לו יותר מדי".

4. עידן ורד וחן עזרא חרשו את הקוים בעזרה להגנה החל מהרגע שהקבוצה הייתה בעשרה שחקנים. ורד קינח גם בשני בישולים ובסך הכל הוא מעורב עד עתה ב-7 מתוך 9 שערים. לא במקרה הצוות המקצועי לא רוצה לראות את ורד יורד יותר מדי אחורה לכדור אלא מקבל אותו באיזורים המסוכנים. יש לצהובים-שחורים 2-3 שחקנים ששווים מספרים דו ספרתיים והיא צריכה אותם רעננים מקדימה. עד עתה ורד מעורב ביותר משני שערים למשחק, אלי כהן קונה את הממוצע הזה עד לסיום העונה בשתי ידיים. ואם מדברים על מספרים אז גם לז'אורז'יניו מגיע הקרדיט עם 2 שערים ובישול בשלושה משחקים. עד עתה נראה כי ז'אורז'יניו יכול להצטרף לאיתי שכטר ועידן ורד ולהיות השחקן הנוסף שיוכל לספק מספרים דו ספרתיים העונה.

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 בחוץ את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
ימלאו את טדי? אוהדי בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס
"יוסי בניון הסביר לי שהם קוראים לי ואני צריך לגשת אליהם"

5. איתי שכטר עשוי לעבור צילום נוסף בכדי לראות אם הקרע הקטן ושטף הדם בשריר חלפו. אם זה לא יקרה, הוא עלול להיעדר גם מהמשחק נגד הפועל חיפה. בעקבות הרחקתו של מיקי סירושטיין בית"ר נמצאת בבעיה היות ורופא הקבוצה טוען כי טל כחילה סובל עדיין משבר קטן באפו ויצטרך להתאמן ולשחק עם מסיכה. אם כחילה לא יוכל לשחק נגד הפועל חיפה, דוד קלטינס עשוי להמשיך כבלם לצידו של אנטואן קונטה.

6. פול אדגר נכנס אתמול לדקות בודדות אך זה הספיק לאוהדי בית"ר להידלק על הבחור בן ה-19 מחוף השנהב. בקבוצה מסבירים שיש עוד הרבה עבודה עם אדגר ושיכניסו אותו לעניינים בהדרגה. אדגר בחור מופנם וכשהקהל קרא בשמו בסיום הוא אפילו לא הבין מה הוא אמור לעשות: "יוסי בניון הסביר לי שהם קוראים לי ואני צריך לגשת אליהם" סיפר לאחר המשחק.

ומה הלאה? במחזור הבא בית"ר חוזרת לטדי נגד הפועל חיפה. בקבוצה מעריכים כי יגיעו לאצטדיון לפחות 18,000 צופים. המחיר צפוי להיות אחיד ולעמוד על 60 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully