וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון העדות הדרמטי של רונאלדו נחשף: "הייתי רוצה לחזור לאנגליה"

חודש וחצי אחרי שכוכב ריאל מדריד העיד בבית המשפט בפרשת העלמות המס, עיתון בפורטוגל חשף סרטון בו נראה רונאלדו מתעמת עם התובעת וטוען בזעם: "החיים שלי הם כמו ספר פתוח"

פרשת העלמות המס של כריסטיאנו רונאלדו, במסגרתה הוא מואשם על ידי הרשויות בספרד בחוב של 14.7 מיליון יורו, קיבלה היום (ראשון) תפנית דרמטית, כאשר העיתון הפורטוגלי "קוראו דה מאנה" חשף סרטון המורכב מקטעים מתוך העדות שנתן כוכב ריאל מדריד ב-31 ביולי בבית המשפט בספרד.

בסרטון נראה רונאלדו מתעמת תחילה עם התובעת, שטוענת ש"גם אם היו קוראים לך אנטוניו פרס היית נמצא באותה בעיה", בעוד השחקן מצדו זועף וטוען כי הוא נרדף בשל מעמדו. רונאלדו חוזר ואומר לבית המשפט: "האנשים שסביבי תמיד טיפלו בעניינים שלי ואמרו לי שהכל בסדר. ביקשתי מהם שיתנו לי להתעסק רק בכדורגל. זה מה שאני יודע לעשות טוב. כמו שהיה בסדר ב-2011, 2012 ו-2013, אני שילמתי את כל החובות שלי גם ב-2014", השנה בה הוא מואשם כי העלים מסים.

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו העיד במשך כשעה וחצי בנושא העלמת המס

כריסטיאנו רונאלדו על ספסל ריאל מדריד. AP
כועס מאוד. רונאלדו/AP

בהמשך, רונאלדו אומר: "החיים שלי הם כמו ספר פתוח ואני לא יכול להסתיר כלום, כי האמת תמיד מתגלה. יהיה מגוחך מצדי להסתיר דברים תרמתי הרבה לספרד. אני לא רוצה להגיד את זה, אבל אני אגיד. אף פעם לא היו לי בעיות כשהייתי באנגליה. הייתי רוצה לחזור לאנגליה", לאחר אותה עדות נפוצו השמועות, שמאז כבר נרגעו, לפיהן רונאלדו מעוניין לעזוב את ריאל מדריד.

עוד אומר רונאלדו בסרטון: "אני לא מבין הרבה בנושאים האלה. זה עניינים טכנים. אם יש בעיה כלשהי, צריך לשלם את מה שחייבים והאנשים שלי תמיד אמרו לי 'כריס, הכל מסודר'. לא העלמתי מכם כלום ואם לומר את האמת, אני לא יודע מה אני עושה כאן בכלל. כל מי שסביבי אומר לי שאני לא אשם בכלום. תסתכלי לי בעיניים, בחיים לא העלמתי כסף. זה לא קרה כל חיי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully