וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלישי: ברצלונה מחכה ליובנטוס בליגת האלופות. ואלוורדה: "הם בכושר מעולה"

דמבלה עשוי לפתוח לראשונה במדי בארסה, שתארח את הקבוצה שהדיחה אותה בעונה שעברה (21:45, ספורט 5). יונייטד חוזרת למפעל ותארח את באזל, רומא תפגוש את אתלטיקו, וגם: ביטון ונאתכו. בינתיים, צפו במסי מנגן בפסנתר את המנון הפתיחה של המפעל

רויטרס

בווידיאו: מסי מנגן על פסנתר את המנון הפתיחה של ליגת האלופות

אחרי חודשים של ציפייה, גירסת 2017/18 של ההצגה הכי גדולה בכדורגל האירופי תצא מחר (שלישי, כל המשחקים ב-21:45) לדרך עם מחצית מהמחזור הראשון של שלב הבתים. שמונה משחקים בסך הכול ישוחקו במסגרת בתים א'-ד', ובמוקד מספר מפגשים מסקרנים שיסדרו לנו אחלה סיפתח לעונה החדשה. המשחק הנוצץ מכולם יפגיש את ברצלונה עם יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד (נגד באזל) וצ'לסי (מול קרבאח) יחזרו למפעל אחרי היעדרות של עונה אחת, רומא תארח את אתלטיקו מדריד וגם שני נציגים של הכדורגל הישראלי יעלו על כר הדשא: ניר ביטון במדי סלטיק וביברס נאתכו במדי צסק"א מוסקבה.

מנצ'סטר יונייטד - באזל (ספורט1)

אחרי שפתחו את העונה בצורה מרשימה, עם 10 נקודות מ-12 הראשונות בפרמיירליג, השדים האדומים חוזרים לבמה הגדולה של הכדורגל האירופי אחרי היעדרות של עונה אחת, ויקוו להעפיל לשלבי הנוקאאוט לראשונה מאז 2013/14. אלופת שוויץ בשמונה השנים האחרונות פתחה את הליגה פחות טוב משהיא רגילה, והשיגה רק 11 נקודות בשבעת המחזורים הראשונים. שתי הקבוצות נפגשו פעמיים בשלב הבתים של הצ'מפיונס: ב-2002/03 יונייטד ניצחה 1:3 בחוץ וסיימה ב-1:1 בבית, בעונת 2011/12 המשחק באנגליה הסתיים ב-3:3, ובשוויץ באזל ניצחה 1:2 דרמטי ששלח אותה לשמינית הגמר ואת יונייטד הביתה. פיל ג'ונס ואריק באי מושעים וייעדרו מהסגל של ז'וזה מוריניו, שצפוי לפתוח עם ויקטור לינדלוף וכריס סמולינג במרכז ההגנה.

בנפיקה -צסק"א מוסקבה

ביברס נאתכו יפתח עונה רביעית ברציפות במפעל הבכיר של אירופה (כולן עם צסק"א) וחמישית בסל הכול. המארחת פתחה את הליגה הפורטוגלית בסערה, ושמטה רק שתי נקודות בחמשת המחזורים הראשונים. אחרי תשעה מחזורי ליגה, הרוסים רחוקים כבר חמש נקודות מהמקום הראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקבל הזדמנות. ויקטור לינדלוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

באיירן מינכן - אנדרלכט

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי ספגה בסוף השבוע הפסד מפתיע מול הופנהיים בליגה, ותנסה להתאושש ולפתוח את העונה האירופית שלה ברגל ימין. היא לא אמורה להתקשות מול אלופת בלגיה, שפתחה את העונה בצורה רעה מאוד וצברה רק שמונה נקודות בששת המחזורים הראשונים. חאמס רודריגס שב לאחרונה מפציעה ואמור לפתוח לראשונה במשחק רשמי במדי באיירן, שתחסר את דויד אלאבה הפצוע וארתורו וידאל, שסוחב הרחקה מרבע הגמר בעונה שעברה.

סלטיק - פריס סן ז'רמן (5 פלוס)

ניר ביטון ואלופת סקוטלנד יפתחו את ליגת האלופות עם משחק מול קבוצת הכוכבים, שפתחה מצוין את העונה וכבר מרשימה עם התפוקה ההתקפית של ניימאר, אדינסון קבאני וקיליאן אמבפה. אנחל די מריה ייעדר מהסגל של אונאי אמרי בשל פציעה. אצל הסקוטים, שיקוו לקבל דחיפה מהקהל האדיר שלהם ולהפתיע, מוסא דמבלה עשוי לחזור מפציעה ולהיות בסגל לראשונה אחרי חודשיים מול הקבוצה בה גדל. ביטון צפוי לפתוח כבלם, תפקיד אותו מילא כבר מספר פעמים העונה.

שחקני פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני, ניימאר, קיליאן אמבפה. רויטרס
ביטון נגד הטריו. אמבפה, ניימאר וקבאני/רויטרס

רומא - אתלטיקו מדריד

הג'לארוסי לא קיימו משחק רשמי כבר כשבועיים וחצי, אחרי שמשחקם מול סמפדוריה במחזור האחרון באיטליה נדחה בשל תנאי מזג אוויר קשים. הקבוצה של דייגו סימאונה הפכה לשם גדול באירופה בשנים האחרונות, ואף הגיעה פעמיים לגמר ליגת האלופות (בשניהם הפסידה לריאל מדריד). אתלטי טרם שיחקה העונה בביתה, ובעצם זה לא קרה מאז משחק הפרידה מהוויסנטה קלדרון בתום העונה שעברה. היא צברה חמש נקודות בשלושת מחזורי הפתיחה בלה ליגה, שאת כולם שיחקה בחוץ.

צ'לסי - קרבאח

אחרי עונה נטולת השתתפות במפעלים האירופיים, שסייעה לבלוז להשיב את תואר האליפות באנגליה, הם חוזרים לליגת האלופות. במחזור הראשון, הם יהיו שותפים להיסטוריה, כאשר יארחו את הקבוצה האזרית הראשונה אי פעם בצ'מפיונס. אדן הזאר עשוי לפתוח לאחר ששב מפציעה והשתלב כמחליף במשחק הליגה האחרון של צ'לסי. אצל קרבאח צפויים לשחק האקסים של מכבי חיפה, מיצ'ל ודינו אנדלובו.

אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
עשוי לפתוח. אדן הזאר/רויטרס

ברצלונה - יובנטוס (ספורט 5)

המשחק המסקרן והנוצץ ביותר של ערב המשחקים הראשון של העונה, יהווה את שחזור הגמר מ-2014/15 ורבע הגמר מהעונה שעברה, אז הגברת הזקנה עלתה עם 0:3 בסיכום והמשיכה עד לגמר, שם הפסידה לריאל מדריד. שתי הקבוצות פתחו את הליגות המקומיות עם תשע נקודות מתשע אפשריות, ורוצות להמשיך את המומנטום ולספק הצהרת כוונות גם באלופות. עוסמאן דמבלה, שעלה מהספסל להופעת הבכורה שלו בבארסה ב-0:5 על אספניול, צפוי לפתוח לראשונה בהרכב הקבוצה. מן העבר השני, יובה תיאלץ להסתדר ללא ג'ורג'ו קייליני ומריו מנדז'וקיץ' הפצועים וחואן קואדרדו המורחק, בעוד אלכס סנדרו וסמי חדירה בספק. מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה נשמע אופטימי לקראת ההתמודדות ואמר: "אנחנו יודעים שיובנטוס באה למשחק בכושר מצוין, אבל אנחנו ננסה לנצח. בשנה שעברה הם גרמו לנו להמון בעיות וזה אומר שאנחנו צריכים לבוא מאוד מרוכזים. אנחנו בתקופה מצוינת. ניצחנו 0:5 בליגה (את אספניול) ואנחנו צריכים לקחת שלוש נקודות גם מחר".

אולימפיאקוס - ספורטינג ליסבון

היוונים פספסו את ליגת האלופות אשתקד בגלל הפועל באר שבע, אבל הפעם הם בפנים וינסו לצאת מהבית המסובך הזה לפחות עם המקום השלישי. ספורטינג פתחה את העונה בפורטוגל בצורה נהדרת ומגיעה במאזן מושלם אחרי חמישה מחזורים ולאחר שבפלייאוף העלייה היא נתנה הצגה בגומלין מול סטיאווה בוקרשט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully