וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שרן ייני סובל משבר בזרת, בספק למשחק מול סלביה פראג

11.9.2017 / 11:44

הקפטן שהוחלף במחצית מול סכנין ינסה להתאמן עם חבישה וקיבוע של האצבע הפגועה, אך אם יחמיץ את המשחק דור פרץ אמור לפתוח במקומו. גם ארון שוינפלד בספק, אופיר דוידזאדה יחזור להרכב

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד שחקן מושבת? ייני/ברני ארדוב

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני סובל משבר בזרת כף רגלו והוא בספק למשחק מול סלביה פראג ביום חמישי במסגרת הליגה האירופית. ייני נפצע במשחק מול בני סכנין שלשום והוחלף בהפסקת המשחק. הוא נבדק הבוקר ונמצא כי הוא סובל משבר קטן בזרת כף רגלו, דבר שעלול למנוע ממנו לשחק. יחד עם זה, ייני לא מתכוון לוותר בקלות וינסה מחר באימון לקיים פעילות רגילה תחת חבישה וקיבוע של הזרת. רק לאחר האימון מחר יוכל הקשר להעריך אם הוא יכול לשחק. אם ייני יעדר מהמשחק, רוב הסיכויים שדור פרץ יקבל הזדמנות כקשר אחורי מכיוון שאייל גולסה עדיין פצוע וחוסה רודריגס הספרדי לא נרשם בזמן למשחקי הליגה האירופית.

אלי דסה ימשיך להיעדר גם השבוע בשל הפציעה שמשביתה אותו כבר זמן רב. ארון שוינפלד שנעדר בשבת האחרונה בשל מתיחה, בספק גדול גם למשחק ביום חמישי. אופיר דוידזאדה יחזור להרכב מכבי תל אביב כמגן שמאלי.

מכבי תל אביב תמריא לצ'כיה ביום רביעי בבוקר. סקאוט מטעם המועדון יצא לעקוב אחרי היריבה כפי שסלביה פראג עצמה שלחה סקאוט לצפות במכבי תל אביב בשבת האחרונה.

עוד בנושא:

בשל איחור של ארבע דקות: בוטלה השאלת גאל מרגוליס לבית"ר תל אביב
סעיף השחרור הגבוה של קיארטנסון שהציל את מכבי תל אביב: 8 מיליון יורו
קרויף אחרי ה-0:2 על סכנין: "בכל שבוע שיעבור, מבין אחד את השני טוב יותר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully