וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "ביום האחרון של ההעברות כבר החלטתי להישאר ולהילחם"

חלוץ ברייטון חגג שער פרמיירליג ראשון בסוף השבוע: "הייתי מודע לדיבורים על שחקנים אחרים. זה נראה כאילו שכחו את החלוצים שכבר יש פה וכבשו הרבה מאוד בשנתיים האחרונות"

שחקן ברייטון, תומר חמד, מול שחקן ווסט ברומיץ', ג'וני אוואנס. GettyImages
חמד כובש בשבת/GettyImages

ברייטון האנגלית הוציאה בקיץ האחרון קרוב ל-43 מיליון ליש"ט על רכש. העולה החדשה צירפה שחקנים מרחבי אירופה, אבל דווקא לעמדת החלוץ לא הגיעו פנים חדשות. השחפים פלירטטו עם פלורין אנדונה מדפורטיבו לה קורוניה והביעו עניין רב בוינסנט יאנסן מטוטנהאם, אבל כשחלון ההעברות נסגר והאבק התפזר. מצבת החלוצים נותרה כשהייתה.

כמה ימים לאחר מכן ברייטון גברה 1:3 של ווסט ברומיץ' במחזור הרביעי בפרמיירליג, במה שהיה הניצחון הראשון שלה בליגה הבכירה מאז 1983. תומר חמד כבש שער אחד ובישל שער נוסף, ועד ינואר המאמן כריס יוטון יצטרך לקבל ממנו ומגלן מארי תוצרת.

"הייתי מודע לדיבורים על שחקנים אחרים", אמר חמד בראיון ל"ארגוס", "זה נראה כאילו שכחו את החלוצים שכבר נמצאים בקבוצה. כבשנו הרבה שערים בשנתיים האחרונות ולא הבנתי למה אנשים כל כך מודאגים".

חמד התייחס גם לימים שלפני תום מועד ההעברות: "אף אחד לא ממש ידע מה יקרה עד שהחלון ייסגר, אבל ביום האחרון כבר ידעתי שאשאר. החלטתי להילחם על מקומי בהרכב, ולא משנה מי יגיע. ובסוף כולם יודעים מה קרה, אף אחד מהשמות ששמענו לא הגיע. אני חושב שהכי חשוב זה להסתכל על מה שיש לנו, ולא על מה שאין".

עוד בנושא:

תומר חמד כבש ובישל בניצחון ברייטון
חמד מאושר לאחר שער הבכורה בפרמיירליג: "הטוב עוד לפנינו"
תומר חמד נשאר בברייטון למרות הצעה של 9.5 מיליון ליש"ט מרדינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully