וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנצ'ו "ספר" שטרות בהתרסה: "הוכחנו לכולם שלא רק כסף מנצח"

11.9.2017 / 7:28

מנכ"ל עכו חגג בהפגנתיות את ה-0:2 על מכבי חיפה: "אנחנו לא בליגה שלהם?". הזרים ודורה זכו לשבחים: "אמרו שזו קבוצה של השאריות של דודו דהאן, אבל יש כאן שחקנים שיובילו את הכדורגל הישראלי"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

דניאל סטנצ'ו, המנכ"ל החדש של הפועל עכו ובעלים בפוטנציה, נעמד ביציע הכבוד אחרי השער השני מול מכבי חיפה אמש (ראשון), שאג Money ברומנית וביצע תנועות הפגנתיות של ספירת כסף. החגיגות של סטנצ'ו הדביקו מיד את הקהל של הקבוצה, שהריע לו עם שריקת הסיום. "חגגתי ככה כי כל השבוע הזה כולם דיברו כמה אנחנו לא בליגה של חיפה בגלל כסף", הסביר הרומני בסיום לשאלת וואלה! ספורט. "כולם דיברו על כסף, כסף. אז הראינו שלא רק כסף מנצח".

גם דודו דהאן, שבהתאחדות שכרו חברת חקירות שתבחן את הקשר שלו עם עכו, היה מ"גיבורי" הניצחון עבור הקהל, שחלקו צעק בסיום: "דודו, הצלת אותנו". דהאן, שמייצג את רוב השחקנים בקבוצה, דאג גם לתעד את החגיגות של השחקנים בחדר ההלבשה. שלומי דורה זכה למירב המחמאות: המאמן תרגל במשך כל השבוע עם שחקניו פתרונות מול שחקני מכבי חיפה ארנסט מאבוקה וגל אלברמן, והתוכנית עבדה במלואה. "המשחק התפתח בדיוק כמו ששלומי ציפה", העיד אחד השחקנים בקבוצה, "עבדנו קשה כל השבועיים האלה בשקט והגיע לנו לנצח".

עוד בנושא:

הורידה אותם לקרקע: הפועל עכו ניצחה 0:2 את מכבי חיפה
שלומי דורה נלהב אחרי הניצחון: "ניצחנו בזכות הלחימה שלנו"

דניאל סטנצ'ו מנכ"ל הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
חגיגה מקורית. סנצ'ו/אדריאן הרבשטיין

גבי קניקובסקי ועמרן אלקרינאוי שוב בלטו לטובה, אבל אמש קטפו את מירב המחמאות הזרים של הקבוצה. דילן דמראווי הבלגי זכה לשבחים על משחק הקרבה וחילוצים נהדרים. גם פיטר אונייקאצ'י רשם משחק מצויין, אבל מעל כולם היה מוחמדו סיסוקו. גם פייסל מוליץ', שנכנס כמחליף, סיפק את הסחורה וגם כבש שער נהדר. "אמרו שאנחנו קבוצת שאריות של דודו דהאן, אבל הוכחנו שאנחנו קבוצה של צעירים מוכשרים וזרים צעירים נהדרים. יש כאן לא מעט שחקנים שיובילו בכדורגל הישראלי בשנים הקרובות", אמר גורם בקבוצה.

כעת בעכו ינסו לרדת לקרקע ויחלו להתכונן למשחק הבא. דורה יבהיר לשחקניו שהניצחון על מכבי חיפה "לא אומר כלום", ושהקבוצה עדיין מועמדת להגיע למאבקי ההישרדות. כמו כן, בצעד מפתיע הודיעה היום ההנהלה לדובר ויקטור כהן כי הוא מפוטר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

גם דודו דהאן חגג בחדר ההלבשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully