וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'ף אלן חתם רשמית לעונה אחת במועדון

10.9.2017 / 23:01

הסנטר (30, 2.01) ששיחק בעונה שעברה בהפועל באר שבע מהליגה הלאומית שב לקדנציה שלישית במדים האדומים. יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן: "אלן מאוד מחובר להפועל ומתאים לאופי של הקבוצה"

ג'ף אלן הפועל באר שבע. מגד גוזני
ושוב אתכם. ג'ף אלן/מגד גוזני

הפועל תל אביב הודיעה הערב (ראשון) על החתמתו של ג'ף אלן, ששיחק בקבוצה בשתי קדנציות שונות. אלן ינחת בישראל בימים הקרובים ועשוי לעמוד לרשותו של המאמן דני פרנקו כבר למשחק ביום חמישי במסגרת טורניר הכנה באילת נגד עירוני נס ציונה. אלן הוא הזר השלישי שחותם העונה במדים האדומים. "זה לא במקרה שג'ף חוזר אלינו בפעם השלישית. ג'ף מאוד מחובר להפועל ומתאים לאופי של הקבוצה. אנחנו שמחים לראות אותו חוזר ובטוחים שיתרום רבות לקבוצה", אמר יו"ר המועדון רמי כהן.

אלן (30, 2.01) הגיע להפועל תל אביב בעונת 2012/13, עונת הבכורה שלה בליגת העל, אך נפצע אחרי עשרה משחקים וגמר את העונה. הוא המשיך בישראל גם בעונה לאחר מכן בהפועל עפולה ושב לליגת העל בתחילת עונת 2014/15 למכבי חיפה, פתח את העונה נהדר עם 14.6 נקודות ו-7.2 ריבאונדים, אך נחתך מהמועדון ביחד עם חברו להפועל דאז, דמונטז סטיט המנוח, לאחר שנתפס על סמים. בתחילת עונת 2015/16 שב לקבוצה האדומה ורשם 11.5 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק. העונה היה אחד השחקנים הבולטים בהפועל באר שבע מהליגה הלאומית.

עוד בנושא
הכנה: מכבי חיפה גברה על הפועל תל אביב 61:62
אימון: מכבי תל אביב הביסה את הפועל אילת 59:98, צפו בתקציר
יורובאסקט: ספרד, סרביה ולטביה העפילו לרבע הגמר

הסגל של דני פרנקו כולל נכון לעכשיו שני זרים בלבד - טיוויון מקי ומאט האוורד, אך לצידם שורה של שחקנים ישראלים מבטיחים - הקפטן רביב לימונד, המתאזרח אדריאן בנקס, הפורוורד תומר גינת, הסנטר דניאל איידן, הקלע צוף בן משה והרכז אייל שולמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully