וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה גברה על הפועל תל אביב 61:62

10.9.2017 / 19:43

ברנדון באומן, שהוביל את חיפה עם 12 נקודות, קלע זריקת עונשין סמוך לבאזר כדי לתת לקבוצה של עופר רחימי ניצחון ראשון בהכנה, במשחק שנערך במתכונת של 8 דקות לרבע. 17 נקודות לבנקס אצל האדומים, ששיחקו עם זר אחד בלבד

צפו בשידור החוזר

מכבי חיפה גברה הערב (ראשון) 61:62 על הפועל תל אביב במשחק הכנה שנערך ברוממה. כמו משחק ההכנה הקודם של הירוקים, שלשום, בו הפסידו להפועל ירושלים, גם המשחק הזה נערך במתכונת של 8 דקות לרבע, בשל הסגלים הקצרים והפציעות המרובות של הצדדים. האדומים ייצאו בסוף השבוע לטורניר באילת שם יפגשו בחצי הגמר את עירוני נס ציונה ובשבת ישחקו נגד מכבי אשדוד או הפועל אילת.

הפועל תל אביב הופיעה למשחק עם זר אחד בלבד, לאחר שמאט האוורד שנפצע באגודלו עדיין לא כשיר לשחק, אבל זה לא מנע מהקבוצה של דני פרנקו להוליך 13:19 אחרי רבע אחד. חיפה הפכה את המשחק ברבע השני וירדה למחצית ביתרון 31:36. המחצית השנייה הייתה צמודה, כשפחות מדקה לסיום הוליכו האדומים 57:61, אלא שכמה טעויות החזירו את חיפה לעניינים ובמהלך האחרון של המשחק איבדו האדומים כדור, ביצעו עבירה וברנדון באומן מחיפה קלע זריקת עונשין אחת וקבע את תוצאת המשחק.

קלעו למכבי חיפה: ברנדון באומן ו-וויל גרייבס 12 כל אחד, לוק מרטינס 11, אנג'ל רודריגס 9, ווילי וורקמן 8, פדרריק בורדילון 7 ודניאל קופרברג 3.

קלעו להפועל תל אביב: אדריאן בנקס 17, תומר גינת 14, טייווין מקי 12, דניאל איידן 6, רביב לימונד 4, רפי מנקו ואייל שולמן 3 כל אחד, צוף בן משה 2.

דני פרנקו אמר בסיום: "היה לנו חשוב לרוץ ולשחק יחד גם אם אנחנו בהרכבים חסרים ולא מאוזנים. הדקות של רפי ורביב שחוזרים מפציעות מורכבות היו חשובות לנו. באופן טבעי משחקים בתקופה הזו הם די מפוזרים, לצד דקות טובות של כדורסל קבוצתי יפה היו גם דקות פחות טובות וזה טבעי. אהבתי את הגישה והאנרגיות שלנו, ומשחק כזה עוזר לנו ללמוד טוב יותר אחד את השני ולהתקדם יחד כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully