וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ואינטר נותרו מושלמות, לאציו הביסה 1:4 את מילאן

יובנטוס לא לבד: נאפולי חגגה עם 0:3 בבולוניה, הנראזורי נעזרו בוולה של פרישיץ' וגברו 0:2 על ספאל. אימובילה כבש שלושער תוך 10 דקות והוריד את הרוסונרי לקרקע. חמישייה לפיורנטינה

אצטדיון אולימפיקו, רומא, מוצף. רויטרס
הכניסה לאולימפיקו, בצהרי היום/רויטרס

רוחות עזות וממטרים כבדים ברומא וסביבתה הובילו היום (ראשון) לדחייה בשעה של המשחק בין לאציו למילאן, אך כשהוא סוף סוף יצא לדרך הוא עמד בציפיות, כשהקבוצה של סימונה אינזאגי הביסה 1:4 את הרוסונרי. משחקי היום נפתחו עם אינטר המושלמת, שהפעם ניצחה 0:2 את ספאל. גם נאפולי שמרה על המאזן המושלם עם 0:3 בבולוניה. פיורנטינה השיגה נקודות ראשונות עם 0:5 משכנע בחוץ על ורונה, גם אטאלנטה עשתה זאת עם 1:2 על ססואולו.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג. AP
הצגה. צ'ירו אימובילה/AP

לאציו - מילאן 1:4

במבחן האמיתי הראשון שלה העונה, מילאן קרסה באולימפיקו. צ'ירו אימובילה, שכבש את שער הניצחון של איטליה מול ישראל, כיכב עם שלושער תוך 10 דקות לרשת ג'אנלואיג'י דונארומה. בדקה ה-38 הכשיל פרנק קסייה ברחבה את לואיס אלברטו, ואימובילה ירה פנימה. בחלוף ארבע דקות הוא הפציץ מהאוויר אחרי הכנה של סנאד לוליץ', ובדקה ה-48, בתחילת המחצית השנייה, מרקו פרולו מסר בין שניים בתוך הרחבה ואימובילה השלים שלושער כדי להפוך לשחקן לאציו הראשון שעושה זאת נגד מילאן מאז אלדו פוצ'ינלי ב-1942. החלוץ עוד הספיק לבשל דקה לאחר מכן ללואיס אלברטו את הרביעי, כשריקרדו מונטוליבו רק צימק עבור מילאן בדקה ה-57. האירוע המשמעותי האחרון במשחק הגיע בתוספת הזמן, כשמרקו פארולו הורחק בכרטיס צהוב שני. כך או כך, הרוסונרי כבר לא מושלמים, לאציו עם רביעייה ראשונה במפגשים מולם מאז ה-4:4 ב-1999.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לוקאס ביגליה שחקן מילאן לפני לוקאס לייבה שחקן לאציו. רויטרס
לא כך הוא קיווה שהמפגש עם האקסית יילך. לוקאס ביגליה לפני לוקאס לייבה/רויטרס

בולוניה - נאפולי 3:0

זה אמנם לא היה מוחץ כמו ה-1:7 של העונה שעברה, אבל נאפולי שוב חגגה בסטאדיו רנאטו דל'ארה. בולוניה דווקא הייתה קרובה יותר לשער במחצית הראשונה, עם כדור חופשי של סימונה ורדי אותו פפה ריינה הדף לקורה (12) ועוד גול פסול של אדם מאסינה. אלא שבדקה ה-67 אותו מאסינה כשל בשמירה, ההרמה של לורנצו אינסינייה חלפה מעל ראשו וחוסה קאייחון נגח מקרוב לרשת ופרץ את הסכר. דריס מרטנס הוסיף בדקה ה-83 עם כדור מדויק בין רגליו של אנטוניו מיראנטה והמחליף הפולני פיוטר חתם אחרי מהלך קבוצתי נהדר ובישול של קאייחון בדקה ה-88. נאפולי תמריא לאוקראינה כשהיא עם 9 מ-9 בליגה.

שחקני נאפולי חוגגים עם חוסה קאייחון (מימין). GettyImages
שער ליגה ראשון העונה. חוסה קאייחון חוגג, מימין/GettyImages

אינטר - ספאל 0:2

בפעם הרביעית ב-20 השנים האחרונות, הנראזורי פתחו עונה עם 9 מ-9. בשלושת המקרים הקודמים זה נגמר עם מקום בטופ 4, והפעם? מול העולה החדשה, היה זה מאורו איקרדי שכבש את הראשון בפנדל בדקה ה-27, לאחר ספק עבירה על ז'ואאו מריו הפורטוגלי. הדובדבן על הקצפת הגיע בדקה ה-87, עם וולה אדיר בשמאל של איבן פרישיץ' אחרי הרמה של דנילו ד'אמברוסיו. ספאל עם הפסד בכורה העונה.

איבן פרישיץ' שחקן אינטר. GettyImages
גולאסו לקינוח. איבן פרישיץ'/GettyImages

ורונה - פיורנטינה 5:0

נקודות ראשונות העונה לוויולה, שקיבלו שערים משלושה שחקני רכש והשיגו ניצחון שישי רצוף במגרשה של ורונה. העולה החדשה נותרה עם נקודה אחת ולא ניצחה את פיורנטינה בבית מאז מאי 2001. ג'יו סימאונה, הבן של דייגו, היה על הריבאונד ודחק את הראשון כבר בדקה השנייה אחרי הדיפה רעה של ניקולאס. השוער הברזילאי ביצע טעות נוספת בחלוף שמונה דקות, כשהכשיל את פדריקו קייזה. סיריל תרו הכפיל מהנקודה הלבנה, והבלם דוידה אסטורי כבש את השלישי בדקה ה-24. הצרפתי ז'ורדן ורטו סובב כדור חופשי נפלא לחיבורים בדקה ה-62 ואת התוצאה חתם המחליף הפורטוגלי ז'יל דיאס עם בעיטה בין רגליו של השוער בדקה ה-90.

שחקני פיורנטינה חוגגים עם דוידה אסטורי (במרכז). GettyImages
ברוכים הבאים לעונה. שחקני פיורנטינה חוגגים עם דוידה אסטורי/GettyImages

משחקים נוספים

אטאלנטה - ססואולו 1:2
לאטאלנטה: אנדראס קורנליוס (35), אנדראה פטאניה (77). לססואולו: סטפנו סנסי (27)

בנבנטו - טורינו 1:0
לטורינו: יאגו פאלקה (90+3)

קליארי - קרוטונה 0:1
לקליארי: מרקו סאו (33)

אודינזה - גנואה 0:1
לאודינזה: יקוב ינקטו (15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully