וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לחזור להיות אופטימיים? המצב המעודד של ישראל לקראת מוקדמות המונדובאסקט

10.9.2017 / 16:30

יוון תצטרך להחליף את כל הסגל, סרביה, גאורגיה וגרמניה יצטרכו לחפש שחקנים מובילים חדשים ובישראל נאבד רק שחקן אחד משמעותי מאוד - עומרי כספי. השיטה החדשה של פיב"א תטרוף את הקלפים החל מנובמבר - תמונת מצב

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל. ברני ארדוב
ינצלו את הסגלים החסרים? נבחרת ישראל/ברני ארדוב

יורובאסקט 2017 בדיוק נכנס לשלבי ההכרעה שלו, אבל בעקבות הדחת נבחרת ישראל, אנחנו כבר מסתכלים לעבר המטרה הבאה: מוקדמות אליפות העולם שיתחילו בעוד 73 ימים, ביום חמישי, ה-23 לנובמבר, במשחק ביתי נגד אסטוניה. למי שלא זוכר, ישראל תשחק בבית אחד עם אסטוניה, יוון ובריטניה, כשהמשחקים נערכים בשלושה חלונות שונים, בנובמבר 2017, פברואר 2018 ויוני 2018, כששלוש הנבחרות עולות לסיבוב הבא וגוררות איתן את התוצאות מול הנבחרות האחרות שעולות לבית נוסף בין 6 קבוצות. ישראל תפגוש בבית הבא את שלוש הראשונות מבית שכולל את אוסטריה, גרמניה, סרביה וגאורגיה, כשבבית הבא ישחקו בחלונות בספטמבר 2018, נובמבר-דצמבר 2018 ופברואר 2019. שלוש הראשונות מתוך בית שש הקבוצות תעפלנה לאליפות העולם ביפן.

ברקע של מוקדמות אליפות העולם, שיחנכו באופן רשמי את הלוח החדש של פיב"א, מתקיימת מזה שנה וחצי מלחמה גדולה בין פיב"א, היורוליג וה-NBA. כעת כבר ידוע שלשתי החלונות הראשונים, קרי לארבעת המשחקים הראשונים בשלב הבתים הראשון, לא יגיעו שחקני ה-NBA, כשגם שחקני היורוליג בספק רב מאחר ונקבעו משחקים לאותם התאריכים. לגבי החלון שלאחר מכן, בסוף יוני 2018, השחקנים צפויים להגיע, אך ייתכן שהמצב כבר יהיה בלתי הפיך עבור כמה נבחרות. השחקנים אמורים להופיע גם לחלון בספטמבר 2018, בהנחה שהנבחרות שלהן אכן יעלו סיבוב, אך לארבעת המשחקים הגורליים שיקבעו את העלייה לאליפות העולם, עדיין לא ידוע מה יקרה. בפיב"א בטוחים כי שחקני היורוליג יתייצבו, אך נכון לעכשיו הם לא אמורים להגיע.

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין לצד עומרי כספי. ברני ארדוב
יסתדרו בלעדיו? עומרי כספי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully