וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'ף אלן צפוי לחתום בקבוצה

10.9.2017 / 11:36

הסנטר (30, 2.01) ששיחק במדים האדומים בשתי קדנציות שונות, צפוי להיות הזר השלישי בסגל של דני פרנקו לקראת העונה הבאה. ארגון אוהדי הקבוצה קרא להחרים את כל משחקי גביע ווינר

ג'ף אלן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לקדנציה שלישית. ג'ף אלן/ברני ארדוב

הפועל תל אביב קרובה לצירוף זר שלישי העונה, כשמי שצפוי להיות שחקן החיזוק הבא של האדומים הוא ג'ף אלן, ששיחק בקבוצה בשתי קדנציות שונות. בהפועל כבר הגיעו להבנות כספיות עם השחקן, וההערכות הן שהוא יחתום ביממה הקרובה ואולי יעמוד לרשותו של דני פרנקו לטורניר ההכנה באילת בסוף השבוע הקרוב. בינתיים תשחק היום הקבוצה נגד מכבי חיפה עם שני זרים בסגל, כשייתכן מאוד שמאט האוורד לא יוכל לשחק בגלל פציעה באגודל.

אלן (30, 2.01) הגיע להפועל תל אביב בעונת 2012/13, עונת הבכורה שלה בליגת העל, אך נפצע אחרי עשרה משחקים וגמר את העונה. הוא המשיך בישראל גם בעונה לאחר מכן בהפועל עפולה ושב לליגת העל בתחילת עונת 2014/15 למכבי חיפה, פתח את העונה נהדר עם 14.6 נקודות ו-7.2 ריבאונדים, אך נחתך מהמועדון ביחד עם חברו להפועל דאז, דמונטז סטיט המנוח, לאחר שנתפס על סמים. בתחילת עונת 2015/16 שב לקבוצה האדומה ורשם 11.5 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק. העונה היה אחד השחקנים הבולטים בהפועל באר שבע מהליגה הלאומית.

עוד בנושא:

אימון: מכבי תל אביב הביסה את הפועל אילת 59:98, צפו בתקציר
נפתחה ההכנה: הפועל חולון גברה על הפועל באר שבע 61:74
עוגן יוחננוב: "אפשר לשנות את המפעל ל"גביע הזרים של הליגה"

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
ממשיך לבנות את הסגל. דני פרנקו/ברני ארדוב

הסגל של דני פרנקו כולל נכון לעכשיו שני זרים בלבד - טיוויון מקי ומאט האוורד, אך לצידם שורה של שחקנים ישראלים מבטיחים - הקפטן רביב לימונד, המתאזרח אדריאן בנקס, הפורוורד תומר גינת, הסנטר דניאל איידן, הקלע צוף בן משה והרכז אייל שולמן.

ארגון אוהדי הפועל תל אביב "אולטראס הפועל", קרא היום לאוהדי הקבוצה להחרים את כל משחקי גביע ווינר בכדורסל שייערך בתחילת אוקטובר בחולון. הסיבה לקריאה היא הכניסה של האדומים, למרות שלא זכו לכך מבחינה ספורטיבית, וכמו כן קביעת משחקם נגד מכבי תל אביב בשלב רבע הגמר, שגם כן לא היה אמור לקרות. "אנו מתנגדים נחרצות לשימוש הציני והבזוי שעושה המנהלת במועדון ובקהל אוהדי הפועל תל אביב", נכתב בהודעה, "אנו מצפים מהנהלת הקבוצה לעמוד לצד אוהדים, ולא להסכים עוד עם לוליינות לוגית הבאה לטייח מניעים ציניים, מסרחיים ותועלתניים, שנוגדים את עקרונות היסוד עליו מתבסס כל ענף ספורט".

מהמנהלת נמסר בתגובה: "על אף הסגנון הגס של הודעת אולטראס הפועל תל אביב בחרנו לענות בצורה עניינית:

מנהלת הליגה אישרה לקבוצת מכבי חיפה להשתתף במסע משחקים בארצות הברית ורואה כבוד גדול בכך שקבוצה ישראלית משחקת בארצות הברית מול הקבוצות הטובות בעולם, דבר המחזק את תדמיתה של הליגה והכדורסל הישראלי. כמחליפתה של מכבי חיפה בגביע ווינר נקבעה קבוצת גלבוע/גליל.

בהמשך, לפני מספר שבועות בודדים הודיעה פיב"א כי היא משנה את שיטת המשחקים של היורופ קאפ והוסיפה שני סיבובי מוקדמות למפעל. לאור רצונה של בני הרצליה להשתתף במפעל ולאור העובדה כי באם הרצליה תעפיל לסיבוב השני של המוקדמות לא תוכל לשחק בגביע ווינר, התפנה מקום נוסף בגביע ווינר וכמחליפה נקבעה הפועל תל אביב.

המנהלת תשמח לראות את הקהל הנהדר של הפועל תל אביב מגיע למשחקי גביע ווינר ותומך בקבוצתו".

(עידכון ראשון 11:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully