וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו העצבני לא לחץ יד למארק יוז: "אמר לו 'פאק יו'"

מאמן מנצ'סטר יונייטד הגיב בזעם אחרי ה-2:2 של קבוצתו בסטוק, התעמת עם יוז על הקווים וזעם על המראיין. יוז: "יש מאמנים שלא יודעים להתמודד עם תוצאות לא טובות". וגם: אדרסון צפוי להיעדר רק משחק אחד

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא פעם ראשונה. מוריניו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד איבדה אתמול (שבת) את המאזן המושלם שלה בליגה האנגלית, אחרי שסיימה ב-2:2 את משחקה מול סטוק במסגרת המחזור הרביעי, והשדים האדומים ראו את סיטי וצ'לסי נצמדות אליה בפסגה.

בסיום המשחק נרשמה תקרית אופיינית למאמן יונייטד ז'וזה מוריניו, שסירב ללחוץ את ידו של מאמן סטוק מארק יוז. יוז לא אהב את המחווה הלא מנומסת של של מוריניו, והתלונן על כך בפני העיתונאים. "לפעמים מאמנים משש הקבוצות הגדולות לא מקבלים יפה תוצאות לא טובות", אמר יוז, "הם לא רגילים להתמודד עם תוצאות לא טובות, אז לפעמים הם מגיבים בצורה לא נכונה". מוריניו נשאל על התקרית בראיון אחרי המשחק, והגיב בזעם. "אני רוצה להיות מנומס איתך, אבל השאלה היא שאלה רעה מאוד", אמר "המיוחד" למראיין, ועזב את הראיון.

גורם במנצ'סטר יונייטד הסביר את המהלך של מורינו וסיפר כי במהלך המשחק יוז קרא לעברו "פאק יו". מאמן סטוק לא אהב את העובדה שמוריניו יצא מהאזור הטכני, וביקש מהשופט הרביעי להעניש אותו. מוריניו כעס, התקרב ליוז, וקיבל ממנו דחיפה לחזה. "דחפתי אותו כי הוא היה באזור הטכני שלי", אמר יוז.

עוד בנושא

מנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 את ליברפול
אוהדי צ'לסי שרו: "מוראטה שונא את היהודונים". המועדון והחלוץ גינו
סטוק סיטי ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-2:2
תומר חמד מאושר לאחר שער הבכורה בפרמיירליג: "הטוב עוד לפנינו"
יורגן קלופ: "מעולם לא הפסדתי 5:0. לא חושב שהגיע למאנה אדום"

סאדיו מאנה התנצל

ליברפול הובסה אתמול 5:0 מול מנצ'סטר סיטי וקיבלה מכה כפולה וכואבת: לא רק השפלה על המגרש ואיבוד נקודות חשובות ליריבה מהצמרת, הקבוצה גם איבדה את סאדיו מאנה, כוכב ליברפול עד עתה העונה ושחקן החודש בפרמיירליג, שהורחק אחרי שנכנס בצורה מסוכנת מאוד בשוער סיטי אדרסון. באנגליה היו חילוקי דעות בנוגע להרחקה, כשפרשנים כמו גארי ליניקר ותיירי הנרי סברו שההחלטה להרחיק את מאנה הייתה נוקשה מדי, ואילו אחרים סברו שזה מהלך מתבקש לאור הכניסה החריפה והמסוכנת.

אדרסון ספג מהלומה חזקה מאוד לפניו, ופונה מהמגרש עם מסיכת חמצן על פניו, בסצינה מדאיגה מאוד. לאחר מכן השוער הברזילאי, שנקנה הקיץ ב-35 מיליון ליש"ט על ידי סיטי, נראה מחויך (יחסית) ונותר במגרש, והוא לא סובל משבר בפניו, אלא רק קיבל מספר תפרים. ייתכן שהוא יחמיץ רק משחק אחד. מאנה התנצל על התקרית."אני מאחל לאדרסון החלמה מהירה", כתב השחקן באינסטגרם, "אני מצטער שהוא נפגע ככה במהלך ההתנגשות שלנו על המגרש, ומצטער בשבילו שהוא לא יכול היה להשלים את המשחק. אני מתפלל להחלמה מהירה שלו ושיחזור כמה שיותר מוקדם, כי הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully