וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: איתי שכטר לא יהיה בסגל למשחק מול מכבי פתח תקוה

10.9.2017 / 15:15

החלוץ עבר בדיקה וקיים חשש לקרע קטן בשריר, אנתוני וארן יחליפו בהרכב מול המלאבסים (שני, 21:00, ספורט 5). גיל לבנדה במסע"ת: "כבוד לעבוד עם אלי כהן, הוא מוסיף לנו המון"

עוזר מאמן בית"ר ירושלים גיל לבנדה. ברני ארדוב
"אני ואלי כהן עובדים בשיתוף פעולה מלא". גילי לבנדה/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש נגד מכבי פתח תקוה מחר (שני, 21:00 שידור ישיר בספורט 5) במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. הצהובים-שחורים פתחו את העונה עם שני ניצחונות ו-6 נקודות מ-6 אפשריות ורוצים להמשיך את הפתיחה הטובה נגד הקבוצה של קובי רפואה. במשחק מחר הם ייאלצו להסתדר ללא איתי שכטר. בבדיקת האולטראסאונד שנערכה לחלוץ נותר חשש מקרע קטן בשריר ולכן לא רוצים לקחת סיכון והוא לא יהיה חלק מהסגל מחר. אנתוני וארן צפוי לפתוח במקומו.

מאמן בית"ר ירושלים, גילי לבנדה: "אנחנו מתכוננים לכל תרחיש שיהיה במגרש ונגיב בהתאם. מה שחשוב זה שתהיה לנו את הדרך שלנו ושהיא תוביל אותנו. ניצלנו את הפגרה כדי לתת לשחקנים שהיו בעומס לנוח. נתנו דקות משחק לאחרים עם משחקי אימון. הפגרה לא מהווה תירוץ".

על העבודה עם אלי כהן: "אלי כהן מנהל מקצועי ואני מאמן הקבוצה. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא, לכבוד הוא לי לעבוד איתו, הוא מוסיף לנו המון. מי קובע את ההרכב? אנחנו יושבים ביחד ומקבלים החלטה בהתאם למה שראינו באימונים ולטובת הקבוצה. לשרון מימר היה חלק פעיל בבניית הקבוצה ויש לו חלק גדול מאוד בהצלחה".

עוד בנושא:

איתי שכטר הפצוע בספק למכבי פתח תקוה
עופר ורטה חתם, אלי כהן: "אני הכי נפגעתי מפרשת הצ'צ'נים"
הבלוג של אופיר סער על הזרים שמגיעים להתרשמות

שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס. יוני ריקנר, מערכת וואלה! NEWS
דוד קלטינס/מערכת וואלה! NEWS, יוני ריקנר

לבנדה הוסיף: "אנחנו מרגישים טוב ומשחקים טוב, התוצאות טובות, אבל אנחנו יכולים להשתפר הרבה. המשחק יהיה סופר קשה, מכבי פתח תקוה קבוצה מצוינת והיא הוכיחה את זה בעונה שעברה. אנחנו נתמודד עם כל סיטואציה. שלומי ארבייטמן שחקן מוכח, שחקן מצויין. זה לא הסתדר, כרגע הוא במכבי פתח תקוה ואני מאחל לו בהצלחה, רק לא מחר".

דוד קלטינס: "יהיה משחק מאוד קשה. הם יעשו לנו חיים קשים, אבל זה תלוי בנו. הכי מתאים לי לשחק במרכז הקישור, שם אני יכול לתרום ולהתפתח. נגד מקדוניה ואיטליה היו אילוצים ושיחקתי כמגן ימני, אין לי שום בעיה עם זה. אני חושב ששיחקתי בסדר. העונה עוד ארוכה, אנחנו במחזור השלישי ומסתכלים רק על עצמנו. אנחנו רוצים להיות למעלה. שרון מימר החזיר אותי לקישור. הוא האמין בי וכיוון אותי והביא לי המון ביטחון, אני מודה לו על כך. אלי כהן איש כדורגל, הוא מבין המון והוא יכול להיות סוג של מורה בשבילי".

(עדכון ראשון: 9:13)

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: איתי שכטר פצוע ובספק למשחק מול מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully