וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "ביקשתי שיעבירו את סויסטדט לקישור. צריכים להיות 'הילדים הרעים' של הליגה"

10.9.2017 / 7:24

הפועל חיפה באופוריה בעקבות המאזן המושלם, הבעלים מרגיע: "צריכים לתקן את הטעויות. זיהיתי את הכשרון של סויסטדט כקשר, וזה מה שעשו". כיוואן מאוכזב ממעמדו. קלינגר: "ברסקי היה צריך להיות בליגת העל קודם. תמאש? גניבה"

שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
רקדו על השולחן בחדר ההלבשה. שחקני הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה באופוריה. הניצחון על בני יהודה שיצר מאזן מושלם של תשע נקודות משלושה משחקים, רק הגביר את התחושה שהקבוצה של יואב כץ מסוגלת להתמודד עם הפלייאוף העליון, כפי שהבעלים דרש בתחילת העונה. שחקני הקבוצה, להוציא את גבריאל תמאש, רקדו על שולחן בחדר ההלבשה. הרומני נפגע בשריר התאומים לקראת הסיום וייבדק היום כדי לאבחן את חומרת הפציעה.

"שמעתי שאבוקסיס אומר שזה המשחק הכי חלש שלו מתחילת השנה, והאמת שבעשרה שחקנים הם שיחקו טוב יותר, אז המסקנה שלי היא: שיחקנו טוב, אבל אנחנו צריכים להמשיך להיות הילדים הרעים של הליגה. להילחם ולא לוותר זה הנשק שלנו", אמר כץ הלילה. מי שפחות מרוצה ממעמדו הוא הישאם כיוואן, שלא נכלל בסגל. גל אראל ישב גם הוא ביציע וישתלב בסגל בהדרגה. עודד גביש אמור להמשיך להיבחן מחר, אך עדיין לא ברור אם יצטרף לסגל או שיחליט לוותר. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "כבר מזמן לא ראינו את הפועל חיפה כל כך שמחה. ניר מצא את השיטה שמתאימה לנו, בן בסט חוזר לכושר וחזרנו להיות קבוצה שמרתיעה הגנות. השאלה הגדולה היא האם תהיה לזה המשכיות".

מקסים פלקושצ'נקו הועדף אתמול על פני ראדו גנסארי, למרות שזה ערך אימון מלא. הסיבה: המולדבי הגיע מעט פצוע ממשחקי הנבחרת והמאמן לא רצה לסכן אותו.

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
"זאת רק ההתחלה". יואב כץ/סוכנות ג'יני

הבעלים טוען כי שוחח עם ניר קלינגר לגבי מרכז הקישור, זאת בעקבות העובדה שדור פרץ לא הצטרף ממכבי תל אביב. הפתרון שלו היה להסיט את המגן השבדי שלו לעמדה אחרת. "אני מאוד סומך על רוסלן ברסקי, אבל ביקשתי שיעבירו את רסמוס לקישור וזה מה שעשו. אני חושב שהשילוב שלהם הוא פנטסטי. זיהיתי את הכשרון שלו כקשר, ובינתיים הוא מצוין".

"זאת רק ההתחלה, פחות מעשרה אחוז של הליגה, אם זה יהיה המצב אחרי 70 אחוז זה יהיה סיפור אחר ונוכל לדבר על צמרת", הדגיש כץ. "כרגע אנחנו צריכים להוריד את הראש ולהסתכל על המשחק הבא. צריך להמשיך באותה דרך. כשבני יהודה היו עם עשרה שחקנים שיחקנו פחות טוב. צריכים לתקן את השגיאות - איך לעצור מתפרצות, איך להגן על הוצאת חוץ. אם נעשה את הפרטים הקטנים נכון ולא נפסיק להילחם, נצליח. כשרון יש, אבל בשביל להיות למעלה צריך יותר מכישרון".

ניר קלינגר דיבר על היכולת של ברסקי: "ברסקי היה צריך להיות בליגת העל קודם. אבל כל עכיבה לטובה, הוא הגיע למועדון נכון בשבילו. יש לו לאן להשתפר אבל הוא בכיוון הנכון. היה לו קשה לעשות את המעבר מהליגה הלאומית לליגת העל, אבל כרגע הוא עושה את זה נכון. מה יקרה אם ברסקי יחזור למכבי תל אביב כמו פרץ? אני מאחל לו שזה יקרה, ואני חושב שדור צריך להיות שחקן הרכב במכבי".

על היכולת של חנן ממן וגבריאל תמאש אמר המאמן: "חנן הוא לא הגיע עצבני למשחק, הוא פשוט רץ מהר, אבל יש לו את חוסר השקט מול השער. הוא מבשל, אבל מגיע להמון מצבים. הוא צריל לעבוד יותר על החדות מול השער. אין ספק שמגע הקסם שלו חשוב לנו. הוא מעורב כמעט בכל שער שלנו. הוא צריך לאבד פחות כדורים ולהבקיע. גבריאל תמאש? יש גניבות שאפשר לעשות בסיטואציות מסוימות. 65 הופעות בנבחרת רומניה, זה לא שחקן שמגיע לכאן כל יום, הוא היה שחקן הרכב בסטיאווה".

ברסקי הוסיף: "ההכנה שלנו מנצחת. הצוות המקצועי מכין אותנו טוב ורואים את זה על המגרש. אני לא חושב שהחגיגות שלנו בסיום היו מוגזמות. תשע מתשע זה לא דבר קל. המשחק הזה היה אופרה אחרת".

אחרי שהגיש בשבוע שעבר ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, מהראן לאלה ממתין לקביעת תאריך לדיון בעניינו. בסביבתו משוכנעים שבית הדין, גם אם לא יקצר את העונש בצורה משמעותית, יאפשר לו לעבוד בהפועל חיפה. יואב כץ ממתין להחלטת הערעור לפני שיחליט בדיוק כיצד לשלב אותו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully