וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע נושמת לרווחה: "זה כנראה גול שהציל עונה שלמה"

10.9.2017 / 6:43

האלופה משחררת לחץ אחרי שער הניצחון של ראדי מול אשקלון ("יכול להטריף את כולם"), אבל יודעת שיש סיבות לדאגה: מצבו הלא ברור של ברדה, רצף משחקי החוץ והיכולת החלשה: "אנחנו לא נראים טוב". ועל מה בכר כעס במחצית?

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
הניצוץ חזר? שחקני באר שבע חוגגים/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

1. "זה כנראה שער שהציל עונה שלמה"

"זה כנראה שער שהציל עונה שלמה", אמר אחד השחקנים. "לפתוח את העונה עם שתי נקודות מתשע היה יכול לגרום לכדור שלג"

התגובה של אלונה ברקת בסיום ה-0:1 הדרמטי של הפועל באר שבע על אשקלון אמש (שבת) הייתה פחות או יותר זהה לתגובה של שאר השחקנים בקבוצה. אחרי שמהראן ראדי כבש את שער הניצחון בדקה ה-95, ברקת שאגה משמחה ביציעים ותפסה את הראש כמי שלא מאמינה, כמי שמבינה עד כמה חשוב השער הזה אחרי תקופה הרבה פחות טובה. בירידה לחדרי ההלבשה ברקת נראתה מאושרת, אך סיננה: "היינו יכולים לסיים את זה הרבה לפני כן". כך או כך, גם ברק בכר והשחקנים שחררו הרבה לחץ בזכות השער. "זה כנראה שער שהציל עונה שלמה", קבע אחד השחקנים בקבוצה. "לפתוח את העונה עם שתי נקודות מתשע היה יכול לגרום לכדור שלג. שער כזה, בדקה כזו, יכול וצריך להפוך את התקופה הגרועה הזו לכזו שמכאן נחזור לנצח ולהציג כדורגל טוב".

עוד בנושא:

בדקה ה-95: ראדי נתן לבאר שבע ניצחון בכורה, 0:1 על אשקלון
בכר: "ברור שהיה טירוף אחרי השער, כבר הרגשנו את התיקו"
ראדי אחרי השער: "כמה שזה יותר קשה, ככה זה יותר מתוק"

ברק בכר, הפועל באר שבע, עם יובל נעים, הפועל אשקלון. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
גער בשחקנים במחצית. בכר, משמאל/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

2. עכשיו הטירוף יחזור?

במהלך המחצית ברק בכר כעס על שחקניו. המאמן אמנם לא השתולל, אבל הבהיר לחניכיו כמה הוא לא מרוצה והתלונן בעיקר על כך שהשחקנים לא רצים ונחושים מספיק

החגיגות הגדולות בחדר ההלבשה בסיום הזכירו מעט את חגיגות הניצחון על מ.ס אשדוד בעונה שעברה, משער דרמטי של מאור מליקסון. הניצחון ההוא סיים תקופה גרועה של הקבוצה והיה פתח לפיניש אדיר שהביא אליפות שנייה ברציפות. אבל הפעם, משוכנעים בבאר שבע, הם יזדקקו לקצת יותר מזה כדי לצאת לתקופה חדשה. בקבוצה הביעו בעיקר אכזבה עקב היכולת שהשחקנים הציגו, בעיקר במחצית הראשונה. במהלך המחצית ברק בכר כעס על שחקניו. המאמן אמנם לא השתולל, אבל הבהיר לחניכיו כמה הוא לא מרוצה והתלונן בעיקר על כך שהשחקנים לא רצים ונחושים מספיק. כמו כן, הוא בא בטענות על כך שמלבד הקשרים האחוריים השחקנים לא באים לקבל את הכדורים. בכר לא הסתפק בדיבורים ומיד עם פתיחת המחצית השנייה עשה חילוף כפול. במחצית השנייה הקבוצה נראתה יותר טוב והגיעה ללא מעט מצבים, אך בקרב השחקנים מבינים שהמצב רחוק מלהיות אידאלי. "אי אפשר לשקר לעצמנו", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "אנחנו לא נראים טוב ואסור שזה יקרה. השער של מהראן יכול להוציא אותנו לדרך חדשה, זה שער שיכול להטריף קבוצה שלמה".

שחקן נוסף בקבוצה הסביר ש"אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, לא פשוט להגיע למשחק כזה כי יש הרבה לחץ. מכאן נקווה שיהיה הרבה טירוף ונחישות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
מתאקלם היטב. אלחמיד/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

3. נקודות האור: אלו, חיימוב ואלחמיד

מרבית השחקנים לא הציגו את רמתם הרגילה, אבל נקודת האור של באר שבע הייתה דור אלו, שבהיעדר בן ביטון קיבל את המקום בהרכב. אלו הציג יכולת טובה וזכה מהשחקנים והצוות למחמאות. גם גיא חיימוב, שספג ביקורות בתקופה האחרונה, זכה לשבחים, וכך גם חאתם עבד אלחמיד. "יש פה שחקנים ואנשים חמים שקיבלו אותי יפה. השחקנים מהמגזר עוזרים לי מאוד", הסביר אלחמיד את ההשתלבות המהירה. "אני חושב ששלטנו ברוב שלבי המשחק. בחצי הראשון דברים לא הלכו חלק. השער שלנו היה מוצדק. קבוצות מגיעות לפה וסוגרות. זה קשה ואני שמח שהצלחנו לפצח את זה. זה לא אותו דבר לבוא מקבוצה קטנה לאלופה. זה מאתגר ואני אוהב אתגרים, בגלל זה רציתי מאוד לבוא. מקווה שאצליח לזכות בדקות משחק. רציתי לשחק בקבוצה כזאת עם קהל גדול כבר מזמן".

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. ברני ארדוב
פציעה מדאיגה במהלך החימום. ברדה/ברני ארדוב

4. ברדה וגדיר בספק ללוגאנו

עוד לפני שריקת הפתיחה התמקמו ביציע כל שחקני הפועל באר שבע שנותרו מחוץ לסגל, רובם בשל פציעות. אורן ביטון, בן שהר, מוחמד גדיר, מיגל ויטור, בן ביטון, וגם הרכש הטרי גיא מלמד המחישו פעם נוספת עד כמה ארוכה רשימת הפצועים בקבוצה. לשישה הללו התווסף ממש עם סוף החימום הקפטן אליניב ברדה. רגע לפני שהשחקנים ירדו לחדר ההלבשה לתדרוך אחרון, ברדה הרגיש כיווץ חזק בשריר הירך האחורי ומיכאל אוחנה התבקש להגביר חימום כאופציה לחילוף בהרכב. אחרי התייעצות מהירה עם הצוות הרפואי, ברדה הבין שאסור לו לסכן את עצמו ואוחנה החליף אותו. הקפטן יעבור ביום שלישי צילום ואז תתברר חומרת הפציעה, כשבקבוצה מקווים שלא מדובר במשהו שישבית את השחקן לתקופה ארוכה (בייחוד לאור מצבת החלוצים הדלילה שכוללת בשלב זה רק את תומאש פקהארט ואמיר חלאיילה). בכל מקרה, ברדה בספק גדול למשחק בחמישי מול לוגאנו וגם מצבו של גדיר לא ברור.

תומאש פקהארט, הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
מצבת חלוצים דלילה. פקהארט/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

5. דווקא עכשיו: רצף משחקי חוץ

לבאר שבע יש עוד סיבות לדאגה: בחודש וחצי הקרובים, הקבוצה לא תערוך אפילו משחק בית אחד. המשחק הבא באצטדיון טרנר, בו היא מאבדת נקודות לעתים נדירות, יתרחש רק בסוף חודש אוקטובר, במסגרת המחזור השמיני מול מכבי תל אביב. עד אז, באר שבע תצא לשלושה משחקי חוץ (המשחק מול הפועל עכו יידחה לבקשת הקבוצה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully