וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי תל אביב הביסה את הפועל אילת 59:98, צפו בתקציר

החבורה של ספאחיה ניצחה את הקבוצה של מאיר טפירו במשחק אימון ראשון העונה. קול הוביל את קלעי מכבי תל אביב עם 20 נקודות. שלשת ניצחון לטוריאן גרין בניצחון הרצליה על גלבוע/גליל

מכבי תל אביב מול הפועל אילת במשחק אימון, פייר ג'קסון,. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
פייר ג'קסון דוהר לסל/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל

מכבי תל אביב המחודשת יכולה לסכם בחיוב את ניסוי הכלים הראשון העונה. זאת לאחר שהחבורה של נבן ספאחיה הביסה הערב (שבת) בהיכל בגין את הפועל אילת 59:98.

הצהובים עלו בחמישיה עם פייר ג'קסון, יובל זוסמן, מייקל רול, ג'ונה בולדן ואלכס טיוס. אחרי 4 דקות ג'ונה בולדן סיפק 4 נקודות כדי להעלות את מכבי תל אביב ליתרון 8-9. הרבע המשיך להיות צמוד והסתיים ב-16:21 לזכות מכבי תל אביב. ברבע השני דשון תומאס ונוריס רול השתלטו על המשחק ובסיוע של דיאנדרה קיין הגדילו את היתרון עד 31-59 בהפסקה.

צפו בתקציר (האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל)

מכבי תל אביב מול הפועל אילת, נוריס קול,. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
נוריס קול שם עוד שתי נקודות/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל
מכבי תל אביב מול הפועל אילת משחק אימון, ג'ונה בולדן. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
ג'ונה בולדן מסתגל לכדורסל הישראלי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל

פייר ג'קסון ניפק כמה סלים מרשימים ברבע השלישי והצהובים טסו ליתרון של 51:74 בסיום הרבע השלישי כשהקבוצה של מאיר טפירו לא עומדת בקצב. ברבע האחרון הפער רק צמח וגדל בזכות יכולת טובה של יובל זוסמן ואיתי שגב. שתי הקבוצות יקיימו משחק אימון נוסף באילת ביום שני הקרוב (19:30).

קלעו למכבי תל אביב: קול 20, ג'קסון 16, תומאס 15, שגב 10, זוסמן 8, קיין 8

הרבו לקלוע להפועל אילת: לויד 11, טאקר 11

דבון סדלר שוחרר מגלבוע/גליל

במשחק הכנה נוסף שנערך הערב בני הרצליה גברה באולמה הביתי על הפועל גלבוע/גליל 70:71. הרצליה מתכוננת לקראת פתיחת העונה כבר בעוד שבוע וחצי נגד טורוב הפלונית במסגרת מוקדמות היורופקאפ, וכדי להריץ את החמישייה הראשונה כפי שצריך, אישרו בגלבוע ליריבה לשחק ללא החוק הרוסי. הרצליה פתחה את המשחק טוב יותר והוליכה 27:35 במחצית, אך גלבוע הצליחה להפוך את התוצאה ברבע האחרון, כשאת הניצחון לקבוצה הביתית נותן טוריאן גרין בשלשה גדולה בשניות הסיום.

קלעו לבני הרצליה: טוריאן גרין 16, ג'ף אדריאן (11 ריבאונדים) ודומיניק ארצ'י 14 כל אחד, אלכס רוזנברג 13, חליל קנאסביץ' 8, אקסבייר ת'יימס 4, סם סינגר 2. נמרוד טישמן, שמתאמן בשורות בני הרצליה בשל העובדה שאור לאומי עדיין לא כשיר אחרי מחלת הנשיקה שתקפה אותו, שותף גם כן.

בצד המפסיד, בגלבוע/גליל שיחררו את הזר דבון סדלר שהגיע למועדון בתחילת השבוע על חוזה מבחן. סדלר יחזור מחר לארצות הברית. הקבוצה תתכנס החל ממחר בבית המלון של חיים אוחיון בגליל עליון למחנה אימונים, ובמקביל ינסה המאמן אריאל בית הלחמי לצרף גארד שישלים את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully