וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "ברור שהיה טירוף אחרי השער, כבר הרגשנו את התיקו"

9.9.2017 / 22:15

הפועל באר שבע חגגה את ה-0:1 הדרמטי על אשקלון. ראדי: "הדברים הולכים קשה, אבל כמה שזה יותר קשה, כך זה מתוק". נעים ביקר את השיפוט: "אולי מנשה משיח הרגיש שהוא חייב להם"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
באר שבע חוגגת/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

שחקני ואנשי הפועל באר שבע חגגו הערב (שבת) במשך דקות ארוכות את ה-0:1 הדרמטי על הפועל אשקלון במחזור השלישי בליגת העל. המאמן ברק בכר הודה בסיום שכבר הייתה תחושה של איבוד נקודות, לפני שמהראן ראדי כבש שער ניצחון יפהפה בדקה ה-95.

עוד בליגת העל:

מכבי תל אביב ניצחה את בני סכנין 0:2
עירוני קרית שמונה ניצחה את מ.ס אשדוד 0:2 בחוץ
הפועל חיפה ניצחה את בני יהודה 1:2

seperator

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, אמר: "אנחנו בסך הכול במחזור השלישי, אבל אין ספק שהשער הזה יכול לתת ביטחון. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר, אבל זה עדיין לא מספיק. יש לי הרבה עבודה. היה חשוב מאוד לנצח, אפילו שזה היה עם טיפה מזל בסוף. ברור שהיה טירוף אחרי השער המאוחר הזה, הרגשנו כבר את התיקו. אבל לשמחתי יש פה שחקנים ווינרים שנלחמו עד הסוף. אני חושב שהשער הזה בסופו של דבר הגיע לנו".

המאמן הוסיף: "אנחנו רק בתחילת העונה, עברנו קמפיין ארוך ומתיש באירופה. הגענו לשלב הבתים של הליגה האירופית למרות שרצינו יותר. יש שחקנים שצריכים להיכנס לכושר. יש קצת עומס על שחקנים ואנחנו צריכים לעשות קצת רוטציה. אני צריך לשמור על שחקנים, גם על שחקנים טובים שנמצאים בכושר. זה מה שנצטרך לעשות ולתמרן. אנחנו צריכים להיות חכמים בעניין הזה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל אשקלון 0:1 בדקה ה-95

לכתבה המלאה
ברק בכר, הפועל באר שבע, עם יובל נעים, הפועל אשקלון. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
"לשמחתי יש פה שחקנים ווינרים שנלחמו עד הסוף". בכר עם נעים לפני הפתיחה/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

מהראן ראדי סיפר: "אני יכול להעיד שדווקא ברגל שמאל היו לי כמה שערים יפים, אבל הכי חשוב שזה היה שער ניצחון. היה משחק קצת מוזר היום. אני חושב שפתחנו מהוסס קצת, לא היינו אגרסיביים ובמחצית השנייה אני חושב שהגענו לכמה הזדמנויות. הדברים הולכים קשה, אבל כמה שזה יותר קשה כך זה מתוק"

ראדי הוסיף: "נזכרתי בשער שכבשתי נגד בית"ר ירושלים בפלייאוף כשהיינו בלחץ גדול. אז זה היה בדקה ה-70, כבשתי וזה פתח לנו את המשחק. הפעם זה היה מאוחר יותר. כל הזמן דחפתי כדורים לחלוצים ובאתי מאחורה ולא בעטתי. בדקה ה-90 החלטתי לבעוט ותודה לאל שזה השתלם בסוף".

הקשר סיכם: "אני לא חושב שאנחנו חסרי ביטחון. אנחנו רק בתחילת הליגה, הפסדנו נקודות שלא היינו צריכים להפסיד. לפעמים הכדורים נכנסים ולפעמים לא. במחצית השנייה הפעלנו לחץ, הגענו הרבה לרחבה וזה הכי חשוב. אנחנו צריכים לשפר את הסיומת ועם זה יגיעו הניצחונות".

שחקן הפועל באר שבע, מהראן ראדי. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
נזכר בשער נגד בית"ר. ראדי חוגג/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

יובל נעים המתוסכל אמר בסיום: "אנחנו מרגישים רע מאוד. אני חושב שמגיע כל הכבוד לשחקנים, באנו למשחק קשה וידענו שבאר שבע עם הגב לקיר. כרגיל, הפס האחרון שלנו היה לא טוב".

נעים ביקר את השופט מנשה משיח שהוסיף חמש דקות: "אולי הוא הרגיש שהוא חייב להם. אם אתה מוסיף חמש דקות, אי אפשר לשחק שש דקות. הפועל באר שבע לא צריכה עזרה. עם תקציב של 120 מיליון מול 7-8 מיליון לא צריך עזרה. אתם רוצים לעזור? תעזרו לקטנות ולא לגדולות. יש את הטבע הזה לעזור לחזקים ולא לחלשים. בליגה הגרמנית אין מעבר לשלוש דקות. זה פה בישראל המציאו".

המאמן סיכם: "הייתה לנו תכנית משחק טובה, הגענו למצבים שרצינו ולא היינו מרוכזים מספיק בחלק הקדמי. חבל מאוד, אבל אני חושב שנתנו פייט. להפסיד בדקה ה-95 מול הפועל באר שבע ולהיות מאוכזב, זה מראה כמה המועדון הזה התקדם. אני גאה בשחקנים, במועדון ובקהל. נישאר בליגה, זה מה שהכי חשוב. תצטרכו לסבול אותנו עוד הרבה שנים בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully