וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "מעולם לא הפסדתי 5:0. לא חושב שהגיע למאנה אדום"

מאמן ליברפול דיבר אחרי התבוסה הכואבת למנצ'סטר סיטי: "הכרטיס האדום שינה לגמרי את המשחק, זה היה חוסר מזל". מאנה שלח הודעה לאדרסון. לירוי סאנה: "הוכחתי שאפשר גם לעלות מהספסל ולהיות טוב"

שחקן ליברפול סאדיו מאנה פוגע בשוער מנצ'סטר סיטי אדרסון. רויטרס
שווה אדום או לא? מאנה פוגע באדרסון/רויטרס

מנצ'סטר סיטי הביסה היום (שבת) 0:5 במשחק הפתיחה של המחזור הרביעי של הפרמיירליג את ליברפול. הניצחון העלה, לפחות באופן זמני, את קבוצתו של פפ גווארדיולה למקום הראשון בטבלה עם 10 נקודות. גווארדיולה גם איזן את את מאזנו האישי נגד יורגן קלופ וכעת לכל אחד מהאמנים יש חמישה ניצחונות.

מדובר בחמישייה הראשונה שליברפול סופגת מסיטי מזה 80 שנה. לירוי סאנה, שכבש את הצמד הראשון שלו בקריירת הבוגרים, אמר לאחר המשחק: "אני שמח. השער השני היה מצוין, אני שמח שכבשתי שער כזה. יש תחרות על ההרכב, אנחנו קבוצה מעולה עם שחקנים מצוינים, אבל הוכחתי היום שאפשר גם לעלות מהספסל ולהיות טובים".

המאמן המפסיד, יורגן קלופ: "מעולם לא הפסדתי 0:5, זה לא כיף. לא היינו כל כך גרועים, אבל אף אחד לא יזכור את זה. הכרטיס האדום של סאנה השפיע על המשחק, אני לא חושב שזה היה אדום, זה היה חוסר מזל, תאונה".

באנגליה דיברו המון על ההרחקה של סאדיו מאנה, ששלח בדקה ה-37 רגל ופגע בפניו של השוער אדרסון. הברזילאי נפצע, קיבל טיפול בבית החולים אך הספיק לשוב למגרש ולראות את חבריו מנצחים. חלק מהפרשנים באנגליה טוענים כי מאנה לא עשה זאת בכוונה וכי הביט על הכדור, והדיון על כך יימשך, ככל הנראה, בהמשך השבוע. השוער אגב, צייץ בסיום המשחק: "זה היה רגע מפחיד אבל אני בסדר. תודה לכולם על התמיכה". גם גווארדיולה דיבר על הפציעה והתלוצץ: "זה היה רגע מלחיץ. למזלנו לא מדובר בשבר, אולי עכשיו הוא יהיה יפה יותר".

מאנה עצמו הודיע כי שלח הודעה לשוער של סיטי ובנוסף, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אני מקווה ומאחל לאדרסון החלמה מהירה. אני מצטער מאוד על כך שהוא נפגע בהתנגשות שלנו על המגרש ומצטער על כך שהוא לא יכול היה להשלים את המשחק. אני מתפלל להחלמתו המהירה וחזרתו המהירה למגרשים".

הציוץ של אדרסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully