וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתער על הגרנד סלאם ה-16: צפו בנתונים המדהימים של רפאל נדאל

השור ממאיורקה (1) רוצה להשלים שנה חלומית עם גרנד סלאם שלישי בארה"ב. היריב קווין אנדרסון מדרום אפריקה מקווה להדהים בגמר הגרנד סלאם הראשון בקריירה שלו (23:00, יורוספורט)

עריכה: מתן בכור

בוידיאו: רפאל נדאל מדבר לקראת הגמר והנתונים המרשימים של השור ממאיורקה

הגרנד סלאם האחרון של 2017, אליפות ארה"ב, יגיע לסיומו מחר בלילה (ראשון, 23:00, יורוספורט) עם גמר הגברים שיפגיש את המדורג 1 בעולם ובטורניר, רפאל נדאל הספרדי ואת המדורג 28 בתחרות, קווין אנדרסון המפתיע מדרום אפריקה.

עבור נדאל מדובר בהזדמנות פז לזכות בגרנד סלאם 16 בקריירה, שני השנה (אחרי רולאן גארוס) ושלישי בסך הכול בניו יורק, שם הניף את התואר בעבר ב-2010 וב-2013. השור ממאיורקה, שחזר לאחרונה לפסגת הדירוג, יכול להשלים שנה נפלאה ולאחר שהשאיר מאחור בחצי הגמר את חואן מרטין דל פוטרו, למרות ששמט את המערכה הראשונה, הוא מגיע כפייבוריט ברור למפגש הזה.

טניסאי דרום אפריקאי קווין אנדרסון. רויטרס
ידהים? אנדרסון/רויטרס

מנגד יתייצב אנדרסון המפתיע, שניצל עד תום את העובדה שחלק גדול מהכוכבים לא התייצבו לטורניר. עד היום, הישג השיא של הדרום אפריקני הגבוה (2.03 מטר) בטורנירי גרנד סלאם היה רבע הגמר בארצות הברית לפני שנתיים ולאורך הקריירה הוא ניצח רק בשלושה מתוך 12 גמרי ה-ATP בהם השתתף. את הטורניר הנוכחי הוא פתח עם שלושה ניצחונות חלקים, שמט מערכה בשמינית הגמר, ניצח את סם קוורי בארבע מערכות בתום קרב עיקש ברבע הגמר והכניע בארבע מערכות גם את פבלו קרניו בוסטה המצוין בחצי.

מאזן המפגשים בין השניים, שנולדו בהפרש של 16 ימים בלבד (לטובת אנדרסון) עומד על 0:4 חלק לזכות נדאל. כל ארבעת המפגשים ביניהם נערכו בשלב שמינית הגמר בטורנירים בהם שיחקו זה מול זה. נדאל ניצח בשתי מערכות בקנדה ב-2010, בשלוש מערכות באליפות אוסטרליה ב-2015, הפסיד מערכה לאנדרסון בטורניר פריס באותה שנה וגבר עליו בשתי מערכות בברצלונה השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully