וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי חיפה: זינו ואלגרבלי חתמו, דוס סנטוס וקהת מחוץ לסגל

לוזון לא תרגל הרכב והבהיר לשחקניו: "שאף אחד לא יופתע אם יהיה בחוץ". בכורה לקלאוס, שלומי אזולאי ייכלל בסגל, ורמוט ימשיך על חשבון קאיו? עכו עם שני שחקנים חדשים (א', 20:15, ספורט1)

מחזור 3הסתיים10/09/2017
הפועל עכו
  • אז'ובל (52)
  • מוליץ' (89)
0
    מכבי חיפה

    הפועל עכו:

    העולה תנסה להפתיע הערב (ראשון, 20:15, ספורט1) את מכבי חיפה, כאשר זה המסר שהעביר המאמן שלומי דורה לאורך כל השבוע. עמראן אלקרינאוי, שהיה בספק בתחילת השבוע, יהיה כשיר ויפתח בהרכב, כשינון אליהו יוצב הפעם כבלם. בעכו ינסו להפתיע במתפרצות ולסחוט עבירות באזורים המסוכנים כדי לנצל את המצבים באמצעות השניים.

    מי שהצטרפו רשמית הבוקר הם לוטם זינו ובן אלגרבלי שחתמו על החוזים שלהם אחרי שנבחנו מיום שלישי. זינו חזר בקיץ לארץ מתון השוויצרית וחתם במכבי פתח תקוה, אך שוחרר ביום האחרון של החלון אחרי שהדברים לא הסתדרו והפך לשחקן חופשי, מה שאפשר לו לחתום היום בעכו. בצוות המקצועי מרוצים מאוד מההחתמה של השניים ומשוכנעים שמדובר בחיזוק שישדרג משמעותית את הקבוצה. אלגרבלי כבר עבר בבקרת התקציבים ובשעות הקרובות יעשו בעכו ניסיון להעביר גם את זינו. מי שייעדר מהסגל הוא הבלם עמית ביטון שהורחק ב-2:2 מול מכבי נתניה.

    מכבי חיפה:

    אחרי שיצאה לפגרת הנבחרת עם ניצחון על הפועל באר שבע, מכבי חיפה מקווה לחבר רצף בעזרת ניצחון בעכו. הקבוצה קיימה הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק, בו גיא לוזון לא תרגל הרכב, אך נראה כי יבצע שינויים. המאמן אמר לשחקניו: "יש סגל גדול, שאף אחד מכם לא יופתע אם הוא יהיה מחוץ לסגל. כולם טובים ואיכותיים. השינויים יהיו בהתאם לקבוצות היריבות". ההערכה היא שסטפנוס אתנסיאדיס יפתח בחוד לצדו של ניקיטה רוקאביציה, כששחקני האגף יהיו סינטאיהו סלליך ושחקן נוסף, גילי ורמוט או קאיו. כמו כן, גם שלומי המצטרף הטרי שלומי אזולאי ייכלל בסגל ועשוי לקבל דקות בכורה. בעקבות כך, רועי קהת שמשחק באותה עמדה לא ייכלל בסגל ויישב ביציע, וכמוהו גם אופיר מזרחי.

    אליסון דוס סנטוס הפצוע לא יהיה בסגל, ושי בן דוד יחליף אותו. למרות שההרכב אינו ברור מתוך האימון, המערך אינו משתנה. לוזון ממשיך לתרגל את המערך אליו החליט לחזור – 4:4:2, לאחר שנטש את המערך שתרגל במחנה האימונים (4:3:3) ואת שיטת שלושת הבלמים איתה ניסה לעבוד בתחילת העונה ואף עלה איתה למשחק בו הפסידה הקבוצה לבני יהודה. במועדון מרוצים מקבוצת הנוער, שהביסה במחזור הפתיחה 0:3 את הפועל אשקלון.

    סטפנוס אתנסיאדיס שחקן מכבי חיפה ביציע. ברני ארדוב
    מחכה לבכורה. סטפנוס אתנסיאדיס/ברני ארדוב

    טריוויה

    * הפועל עכו ניצחה רק פעם אחת את מכבי חיפה במסגרת הליגה. זה קרה בליגה הארצית, אז ליגת המשנה, באפריל 1979. דב בנדט קבע אז 0:1 לזכות עכו בקרית אליעזר.

    * המאזן בין הקבוצות בליגת העל: 10 ניצחונות למכבי חיפה וארבע תוצאות תיקו.

    * מכבי חיפה הפסידה חמישה מששת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, וכל חמשת ההפסדים היו על האפס.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

    בשיתוף כללית

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאל בר נתן
    אצטדיון: עכו
    קהל: 5000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully