וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי נתניה: האורחים ייאלצו להסתדר עם סגל חסר

9.9.2017 / 22:30

הקבוצה מעיר היהלומים תתארח באצטדיונה הביתי ותקווה להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה ולקטוע את הרצף השלילי ההיסטורי שלה, אך מגיעה בסגל חסר. המארחת עם ז'ורדן פושה בחוד (ראשון, 19:00, 5+ לייב)

מחזור 3הסתיים10/09/2017
הפועל רעננה
    3:0
    • (60) לוי
    • (70) סבע
    • (89) סבע
    מכבי נתניה

    הפועל רעננה:

    בקבוצה עדיין לא נרגעו משרשרת ההחמצות בהפסד לבני סכנין לפני פגרת הנבחרות, ומקווים לתקן עם ניצחון ליגה ראשון מול הקבוצה עליה גברו 2:4 בגביע הטוטו. ז'ורדן פושה, שכבש באותו משחק וגם בעונה הקודמת הבקיע שלושה שערים לרשת מכבי נתניה, ימשיך בחוד לצד שמעון אבוחצירה, כשהרכש הרומני פלורין פורצ'ה הרומני עשוי לפתוח בהיעדרו של יובל טיטלמן החולה. ירדן כהן ימשיך כמגן שמאלי בגלל פציעתו של עמנואל אמבולה. דודו אברהם הזהיר את שחקניו מפני ערן לוי ודיא סבע.

    מכבי נתניה:

    אחרי פתיחת עונה טובה, אבל עדיין ללא ניצחון ליגה, תנסה נתניה להשיג שלוש נקודות במשחק חוץ שייערך למעשה באצטדיונה הביתי. פגרת הנבחרות פגעה בקבוצה, שאיבדה לפחות לחודש את דן גלזר שקרע שריר במשחק הנבחרת האולימפית. את מקומו יתפוס ניקו אולסק. הבלם הקרואטי ברנקו ורגוץ' חזר לפעילות מלאה באימונים, אך קרוב לוודאי שסלובודן דראפיץ' ושי ברדה ימשיכו לתת אשראי לדודי תירם לצד טים הויבאך במרכז ההגנה. בן צעירי יחזור מהרחקה לעמדת המגן השמאלי. בהתקפה קיימת התלבטות בין עדן שרם לאלחסן קייטה, החלוץ החדש שהגיע לפני שבוע. הצוות המקצועי הקרין לשחקנים וידאו על רעננה באימון הערב והזהיר מפני היכולת של הקבוצה של דודו אברהם במצבים הנייחים.

    טריוויה

    * הפועל רעננה ללא ניצחון בתשעת משחקי הבית האחרונים שלה בכל המסגרות (שבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו).

    * את מכבי נתניה היא ניצחה בשלושה מארבעת מפגשי הליגה האחרונים ולמעשה הפסידה לה רק פעם אחת כמארחת בשבעה משחקים בכל המסגרות (2:1 בליגה באפריל 2015).

    * מכבי נתניה סופרת כבר 29 משחקים רצופים ללא ניצחון בליגת העל (שיא חדש) - מאז ה-1:2 על בני יהודה ב-3 באוקטובר 2015.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוהד אסולין
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 2000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully