וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: איתי שכטר פצוע ובספק למשחק מול מכבי פתח תקוה

9.9.2017 / 13:45

החלוץ לא התאמן יומיים, לאחר שחזר עם רגישות מהנבחרת ורק אם יוכל להתאמן מחר יהיה בסגל. כהן לשחקנים: "גם את כריסטיאנו ריאל שמרה רענן לסוף העונה, לא רוצה פרצופים של מי שמוחלף"

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
משחק הנבחרת גבה מחיר. איתי שכטר/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק מול מכבי פתח תקוה ביום שני, כאשר כרגע לא ברור אם השחקן הפורה ביותר של הקבוצה בעונה שעברה, איתי שכטר, יהיה כשיר למשחק. שכטר חזר עם רגישות ממשחק הנבחרת באיטליה וביומיים האחרונים לא התאמן עם הקבוצה. אם שכטר לא יוכל להתאמן באופן מלא מחר (ראשון) באימון המסכם, ייתכן כי הוא לא יהיה בסגל או שלא יפתח בהרכב.

בוריס קליימן, שנעדר מאימון אתמול לאחר שלא חש בטוב, חזר היום לאימונים. טל כחילה נפגע אתמול באימון באיזור הפגיעה באפו, נבדק בבית החולים וחזר אף הוא לאימונים. המאמן אלי כהן נראה לוקח מספר שחקנים לשיחות אישיות ביניהם אריק סאבו, ז'אורז'יניו ומרסל הייסטר.

המאמן ערך מספר אסיפות טאקטיות וכלליות בימים האחרונים. בנוגע לסגל הרחב אמר המאמן לשחקנים: "אני לא רוצה לראות כאן פרצופים של שחקנים שיוצאים החוצה או לא משחקים או לא בסגל. יש עומסים ועונה ארוכה וכולם עוד ישחקו. גם ריאל שמרה את כריסטיאנו פרש לסיום העונה כי ידעה שפיזית היא מסכנת אותו אם ישחק כל משחק, תבינו שהיום הדברים הם אחרת".

פול אדגר צפוי לראשונה העונה להתלבש ולהיות ב-18 למשחק. אגב, אדגר שיחק שנתיים וחצי בפינלנד ולא נסע הביתה לחוץ השנהב לבקר את משפחתו. בבית"ר הבטיחו לו כי בפגרה הראשונה שיתאפשר הוא יוכל לטוס הביתה לביקור קצר.

עוד בנושא

עופר ורטה חתם בבית"ר, אלי כהן: "אני הכי נפגעתי מפרשת הצ'צ'נים"
אשדוד תחפש נקודות ראשונות מול קרית שמונה: "חייבים להיכנס לליגה"
ספורטאים עם כוכבית: פז חסדאי תוהה מדוע אנחנו מעריצים ספורטאים חלשים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully