וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד תחפש נקודות ראשונות מול קרית שמונה: "חייבים להיכנס לליגה"

9.9.2017 / 11:41

הקבוצה מעיר הנמל היא היחדה שטרם צברה נקודה בליגה, וראובן עטר הזכיר זאת לשחקניו לקראת משחק הבית (19:15). בן אל אדרי הצעיר יפתח לצד גנב בהגנה, בלסינג אלקה יערוך בכורה בהרכב

מאמן מ.ס. אשדוד ראובן עטר. ברני ארדוב
לא בורח מהמציאות. ראובן עטר/ברני ארדוב

במ.ס. אשדוד מחפשים נקודות ראשונות העונה, וינסו להשיג אותן היום (שבת) מול עירוני קרית שמונה (19:15, 5 לייב). שני מחזורים מפתיחת העונה, הקבוצה של ראובן עטר היא היחידה בליגה שלא השיגה עדיין נקודה. רק הפועל עכו, שהחלה את העונה במינוס שתי נקודות, ממוקמת מתחת לאשדוד בטבלה (במקום האחרון) אבל בניגוד לקבוצה מעיר הנמל היא השיגה במחזור הקודם נקודת ליגה בתיקו החוץ מול מכבי נתניה.

עטר לא ברח מהמציאות אתמול מול השחקנים ואמר באסיפה: "אנחנו חייבים להיכנס לליגה דרך המשחק הזה. אנחנו היחידים שלא השגנו עדיין נקודה העונה". עטר לא התלונן השבוע על היעדר בלם נוסף וגם לא הזכיר לשחקנים את ההרחקה הלא מוצדקת של ניר ברדע במשחק מול בית"ר ירושלים. המאמן החליט ללכת עם בן אל אדרי הצעיר שהותיר רושם טוב במשחק האימון שקיימה אשדוד בפגרת הנבחרת מול הפועל רעננה. "ויקטור גנב הוא בלם מנוסה ומי שישחק לצידו יקבל ממנו הרבה ביטחון", משוכנעים בקבוצה.

החלוץ הניגרי בלסינג אלקה יפתח בחוד לצד מאוריסיו, שהגיע מקרית שמונה ויש לו הרבה מה להוכיח לאקסית. באשדוד בטוחים שאלקה הניגרי יהיה מהזרים הבולטים בליגה בעונה הקרובה. בשער ימשיך לעמוד ירדן קרישטול ונראה כי השוער הראשון יואב ג'רפי ייעדר לפחות עד המחזור השביעי. השוער המצטיין, ששבר את ידו בקיץ, יוכל רק בעוד כחודש לחזור לשחק בליגה.

עוד בנושא

מ.ס. אשדוד: מרשל ג'ונסון שוחרר, שביעות רצון מבלסינג אלקה
עיריית אשדוד רכשה את לוח התוצאות והשעון מאצטדיון בלומפילד
ספורטאים עם כוכבית: פז חסדאי תוהה למה אנחנו מעריצים ספורטאים חלשים

ירדן קרישטול. לירון מולדובן
הרוויח מהפציעה של ג'רפי. ירדן קרישטול/לירון מולדובן

בעניין אחר, עידן בן אבו ששימש כמנהל המקצועי של האקדמיה וכראש מערך הסקאוטינג במועדון עזב את מ.ס. אשדוד, ופתח סוכנות סקאוטינג וייצוג שחקנים בשותפות עם אחד מילדיו של ג'קי בן זקן. בן אבו אמר על השינוי שעשה: "יש לא מעט מקרים של שחקני כדורגל מוכשרים שמסיבות כאלה ואחרות מוצאים את עצמם מדשדשים ברמות לא להם, אקדיש את מירב נסיוני לאיתור, ייצוג וקידום של כשרונות צעירים בכדי למקסם את הפוטנציאל שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully