וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אמבפה, ניימאר וקבאני כבשו, 1:5 לפריס סן ז'רמן על מץ

ילד הפלא פתח בהרכב וכבש כבר בבעיטה הראשונה שלו למסגרת (59). האורוגוואי הגיע לשבעה שערי ליגה עם צמד (31, 75), גם ניימאר (69) ולוקאס מורה (87) מצאו את הרשת. ליל-בורדו 0:0

שחקני פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני, ניימאר, קיליאן אמבפה. רויטרס
התקפה מפחידה. אמבפה, קבאני וניימאר/רויטרס

המחזור החמישי בליגה הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך כשכל העיניים הופנו אל עבר פריס סן ז'רמן או, ליתר דיוק, קיליאן אמבפה, שרשם את הופעת הבכורה שלו בשורות קבוצת הפאר. ילד הפלא סיפק את הסחורה כשמצא את הרשת כבר בבעיטה הראשונה שלו למסגרת, וסייע לחבריו החדשים להביס 1:5 את מץ.

הספתח הגיע בדקה ה-31, אחרי לחץ ומספר החמצות, כשאדינסון קבאני ניצל את הטעות הראשונה של הגנת מץ, שעמדה יפה עד אותו רגע, קיבל כדור עומק יפה מניימאר, עקף את השוער ומצא את הרשת, זה משחק חמישי ברציפות. אלא שהמארחת לא אמרה נואש, ושש דקות לאחר מכן עמנואל ריבייה ניצל את הרשלנות בהגנת פריס סן ז'רמן כדי לנגוח מול שער ריק פנימה. בדקה ה-48 ניצל ריבייה שגיאה איומה של אלפוסנה אראולה אך רשם החמצה ענקית מול שער ריק. שמונה דקות לאחר מכן נותרה מץ בעשרה שחקנים, לאחר תיקול של בנואה אסו-אקוטו על אמבפה שנאנק מכאבים (וגם הוסיף התחזות לא רעה בכלל), אך ילד הפלא התאושש שלוש דקות לאחר מכן, ומקצה הרחבה השיב את היתרון לצהובים. המאמן פיליפ הינשברגר הביע תרעומת על השופט והורחק גם הוא.

ניימאר הצטרף לחגיגה בדקה ה-69, כשבעט מ-18 כדור מסובב לפינה וחגג את שערו הרביעי העונה בארבעה משחקים. קבאני קטע רצף החמצות והשלים צמד בדקה ה-74, כשדחק מקרוב וחגג את שערו השביעי העונה. את הדובדבן על הקצפת הניח לוקאס מורה, אחרי מהלך נוסף בו התחיל מניימאר, ואותו סיים הברזילאי עם דחיקה משלו בדקה ה-87.

במשחק נוסף, רשמה בורדו את התיקו השלישי שלה העונה - הפעם 0:0 עם ליל.

חלוץ פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
ספתח נהדר. אמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully