וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט מוכן לשלב הבא: "יש לי הרבה הצעות מקבוצות כדורגל"

הג'מייקני שסיים את קריירת האתלטיקה שלו ינסה להתאושש מהפציעה "ואחר כך נראה". לטענתו נפגש עם סר אלכס פרגוסון: "ביקשתי מבחנים ביונייטד, הוא אמר שאדבר איתו בעתיד ונראה"

רויטרס

לאחר שפרש מאתלטיקה, יוסאין בולט מביט אל הצעד הבא בקריירה וברור לו מה ירצה לעשות לאחר שיתאושש באופן מלא מהפציעה בשריר הירך האחורי, ששמה סוף עגום על קריירה מופלאה. "יש לי הרבה הצעות מקבוצות כדורגל. אצטרך להתגבר על הפציעה ואז נראה", אמר האיש המהיר בהיסטוריה בראיון באוסטרליה.

"החלום הגדול שלי הוא לשחק במנצ'סטר יונייטד, כי זו הקבוצה האהובה עלי מאז שהייתי צעיר, אבל אם קבוצות פרמיירליג אחרות ירצו אותי, בהחלט אהיה מוכן לעבור מבחנים", הוסיף הג'יימקני. "תמיד אמרתי שאהיה טוב בכדורגל ושארצה לנסות את זה אחרי הפרישה".

לפני שלושה שבועות נפגש בולט עם סר אלכס פרגוסון, במשחק של מנצ'סטר יונייטד מול לסטר סיטי, וביקש לעבור מבחנים בשורות השדים האדומים. "תצלצל אלי", היתה התשובה של המאמן האגדי. "כרגע הכדורגל בהמתנה בגלל הפציעה, אבל דיברתי עם פרגוסון", אמר הספרינטר לשעבר. "ביקשתי ממנו לעבור מבחנים והוא אמר שאדבר איתו בעתיד ונראה מה יקרה".

אז מה יכול לתרום יוסאין בולט לקבוצת כדורגל? "אני יודע שיש לי את המהירות, אבל אני לא הכדורגלן המוכשר ביותר", הודה. "מצד שני, שמתי לב שכיום לא צריך כל כך הרבה כישורים. אני חושב שאצטרך לעבוד על המסירות והשליטה שלי ולראות את המשחק מרמה אחרת, אבל אני משחק הרבה כדורגל עם חברים ואני חושב שאני די טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully