וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן ביקש מהוריו "לחנך" את אישתו - והם חטפו אותה והרביצו לה

11.9.2017 / 9:39

דבביר קלסי בן ה-33 סיפר להוריו כי אישתו "אינה צייתנית", והם טסו מביתם שבהודו עד לארצות הברית כדי להכות אותה. השלושה נעצרו ועומדים מול אישומים חמורים

צילום מסך

הוריו של גבר בן 33 טסו מהודו עד לפלורידה כדי להכות את אישתו, לאחר שסיפר להם כי היא "אינה צייתנית". השניים נעצרו יחד עם בנם, דבביר קלסי, לאחר שרשויות החוק מצאו את אישתו עם חבלות על כל גופה. היא הוכתה והוחזקה בניגוד לרצונה, ובאחד המקרים אביה של בעלה אף איים עליה עם סכין מטבח.

עוד ב"אסור לפספס"
בגלל ריב על בחור: אירגנה אונס של חברתה - והעלתה לסנאפצ'ט
כלה מיוסרת בחתונה שאירגן הנשיא - האם היא באמת לא רצתה להיות שם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוג בימים טובים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלסי ביקש מהוריו "להרגיע ולחנך" את אישתו, והם מיד הגיעו מביתם שבהודו לבית הנופש שלהם באיזור טמפה. על פי המשטרה, ההתעללות באישה נמשכה "במשך תקופה ארוכה". במהלך ויכוח בין הגבר והאישה בשבוע שעבר, היכה אותה קלסי נמרצות ובשלב מסוים הוריו הצטרפו אליו, כך נכתב בדו"ח המעצר של השלושה. בנוסף, הם אפילו פגעו בטעות בבנם בן השנה במהלך המריבה.

בסופו של דבר התקשרה האישה להוריה, וכאשר הם שמעו כיצד הותקפה הם התקשרו למשטרה. השוטרים שהגיעו לבית ידעו שהחשודים נמצאים בפנים, אך אף אחד לא ענה לדלת כאשר דפקו. ממשרד השריף המקומי נמסר, כי האישה ניסתה לפתוח להם את הדלת ו"צעקה לשוטר שיציל אותה ואת בנה".

עוד באותו נושא

הדברים המוזרים ביותר שנמצאו בבית של ההורים לאחר מותם

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האב עומד מול אישום של תקיפה עם נשק קטלני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם מואשמת באלימות במשפחה ועל כך שלא דיווחה על התעללות בילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלה ניסה לסגור את הדלת, אך השוטרים הצליחו להכנס לבית ועצרו אותו ואת הוריו. קלבי מואשם כי הרביץ לאישתו, החזיק אותה בניגוד לרצונה, התעלל בבנם ומנע ממנה את היכולת לחייג למשטרה. אביו עומד מול אישום של תקיפה עם נשק קטלני, בעוד אימו מואשמת באלימות במשפחה ועל כך שלא דיווחה על התעללות בילד. לפחות הסוף הוא טוב (יחסית) - האשה ובנה הפעוט הוצאו מהבית והועברו למקום בטוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלבי מואשם כי הרביץ לאישתו, החזיק אותה בניגוד לרצונה, התעלל בבנם ומנע ממנה את היכולת לחייג למשטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully