וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס פתחה את המחזור השלישי עם 0:3 על קייבו

רגע לפני הביקור בקאמפ נואו, האלופה שמרה על מאזן מושלם בזכות שער עצמי של פרפרים הטמאי (17) וכיבושים של גונסאלו היגואין (58) ופאולו דיבאלה (83). המשחק בין סמפדוריה לרומא נדחה

גונסאלו היגואין יובנטוס חוגג שער. רויטרס
עוד שלוש נקודות לאוסף. היגואין/רויטרס

המחזור השלישי בסרייה A יצא הערב (שבת) לדרך ובעוד המפגש בין סמפדוריה לרומא נדחה בגלל מזג אוויר סוער בגנואה, הרי שיובנטוס הסתדרה בלי שום בעיות וניצחה 0:3 את קייבו כדי לשמור על מאזן מושלם ולהתבסס, לפחות עד מחר, לבדה במקום הראשון בטבלה.

האלופה, שגברה על החמורים המעופפים בתשעה מעשרת המפגשים הקודמים, תתארח ביום שלישי בקאמפ נואו אצל ברצלונה למשחק המרכזי של המחזור הראשון בליגת האלופות והיא נאלצה להסתדר מול קייבו, שהגיעה עם שלוש נקודות משני המחזורים הראשונים, ללא מספר שחקני מפתח. למעשה, לראשונה מאז פברואר 2008 הגברת הזקנה פתחה משחק ליגה ללא ג'אנלואיג'י בופון, ג'ורג'יו קייליני, קלאודיו מרקיזיו, אנדראה ברצאלי וגם לאונדרו בונוצ'י, שעזב בקיץ למילאן.

גם זה לא עצר את הביאנקונרי. בדקה ה-17 מיראלם פיאניץ' הגביה כדור חופשי מימין והכדור מצא את הראש של פרפרים הטמאי, שנגח לשערו הוא. בדקה ה-58 שוב היה זה פיאניץ' שהוביל לגול, כאשר מסירה יפה שלו סיימה מהלך קבוצתי מרשים עם שער של גונסאלו היגואין מתוך הרחבה. שבע דקות לסיום, פאולו דיבאלה פרץ לרחבה ובעט בשמאל לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully