וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונים עליו: מכבי חיפה הוסיפה אופציה להארכת החוזה של סלליך

8.9.2017 / 9:54

בחוזה שהופקד לבקרה יש אופציה לשנתיים נוספות. לוזון ממשיך לתרגל מערך של 4:4:2, הקשר ורוקאביציה צפויים לפתוח. גורם על קוסטדינוב: "צריך למצוא נוסחה שתנצל יותר את היכולת ההתקפית שלו"

סינטאיהו סלליך שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הצהרת אמון. סלליך/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון, ממשיך לתרגל באימונים את השיטה שאפיינה את הקבוצה בעונה שעברה – 4:4:2. כזכור, לאחר המשחק מול הפועל באר שבע פרסמנו כי המאמן החליט לחזור לשיטה מהעונה שעברה, זאת לאור ההפסד לבני יהודה והעובדה שהקבוצה לא מצליחה לתפקד במערך החדש שניסה – 3:5:2. סטפנוס אתנסיאדיס שפתח במשחק האימון מול טבריה אמור לפתוח בחוד לצדו של ניקיטה רוקאביציה. גל אלברמן, גיורגי קוסטדינוב, סינטאיהו סלליך ושחקן נוסף, גילי ורמוט, אופיר מזרחי או קאיו, אמורים לפתוח. לגבי חוליית ההגנה, אליסון דוס סנטוס ערך אתמול אימון חלקי בלבד כדי לא לסכן אותו ועדיין לא ברור אם ישחק. לוזון החליט להעניק לו מנוחה מתוך הנחה שיוכל להתאמן בשבת ולפתוח בהרכב, אך רק מחר יתברר האם יוכל לשחק.

לגבי סלליך, מתברר כי בחוזה שהופקד בבקרה מכבי חיפה שריינה לעצמה את האופציה להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות, מעבר לשנתיים עליהם חתם. אם השחקן יאריך חוזה, הוא יקבל מענק חתימה נוסף. עמית זנטי לא צפוי להיכלל בסגל עד הפגישה הנוספת שתיערך בעניינו. ההערכה היא שיחתום בסופו של דבר על חוזה לשלוש שנים, אך כזכור קיימת מחלוקת בין הצדדים לגבי מענק החתימה.

היכולת של גיורגי קוסטדינוב במדי הנבחרת לא נעלמה מעיניו של גיא לוזון. המאמן שוקל לתת לו מעט יותר חופש פעולה בחלק ההתקפי, לאחר שהבין שהוא מסוגל להגיע למצבי הבקעה. במערך הנוכחי של לוזון קוסטדינוב מעט מוגבל ביחס למערך הקודם, שם שיחקו שני שחקני מרכז שדה לצדו. "צריך למצוא נוסחה שתנצל יותר גם את היכולות ההתקפיות שלו. זה לא פשוט במערך הזה, אבל זה אפשרי אם מנצלים נכון את שחקני הכנף", הסביר גורם בחיפה.

אגב, סלליך התראיין היום לאתר הרשמי של הקבוצה וסיפר על ההרגשה להגיע למועדון בו הוא גדל: "זה נראה שמעולם לא עזבתי. הכל נראה אותו דבר. רוב השחקנים חדשים חוץ מדקל שנשאר מאז שעזבתי. כיף לחזור למועדון בסדר גודל כזה, למשפחה אחת גדולה ואוהבת. אני הכי שמח בעולם להיות פה".

על הציפיות שלו מהעונה: "בפן האישי להשתלב כמה שיותר מהר. לשמחתי כבר מהרגע הראשון שהגעתי לפה פתחתי ברגל ימין. אני מקווה להמשיך מאיפה שהתחלתי. בפן הקבוצתי, להציג משחקים טובים שיגרמו הנאה לאוהדים הרבים שמגיעים ותומכים בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully