וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומר ערך אימון בכורה, מסתמן: יסכם בראשון במכבי פתח תקוה

8.9.2017 / 9:46

במועדון אישרו: המגן שלא מצא קבוצה עד תום החלון צפוי להצטרף בשבוע הבא. ניניס התאמן, אך יעבור בדיקות מקיפות בעקבות פציעות עבר: "שחקן מוכשר מאוד. נחתים אותו רק אחרי שנדע שהבדיקות תקינות"

אייל משומר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
התחנה הבאה: פתח תקוה. משומר/ברני ארדוב

אייל משומר ערך אימון בכורה במכבי פתח תקוה. החלטה סופית לגבי המגן, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה תתקבל ביום ראשון, אך לפי האימון אתמול נראה כי הוא נמצא ברמת כושר גופני טובה ויחתום על חוזה לעונה אחת. כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו כי מכבי פתח תקוה שוקלת לצרף את משומר או את עופר ורטה לקבוצה, זאת בעקבות פציעת נאור פסר. ורטה היה מבוקש במועדונים הגדולים ובסופו של דבר סיכם בבית"ר ירושלים, ובמועדון החליטו לנסות ולצרף את משומר. "היה חשש לצרף אותו בגלל הפציעות, אבל הוא נראה טוב באימון אתמול. בראשון נקבל החלטה סופית", אמרו במועדון.

במועדון אישרו אתמול כי סוטיריס ניניס נחת בישראל ויתאמן עם הקבוצה. השחקן, שהגיע לישראל לצורך התרשמות מהמצב הרפואי שלו, יעבור בדיקות מקיפות לאור פציעות קשות שעבר. ניניס שוחרר ממכלן הבלגית לאחר חצי עונה בה שיחק 29 דקות בלבד. הוא מוכר לציבור אוהדי הכדורגל בישראל בשל השער שכבש במדי נבחרת יוון מול ישראל (1:0) בבלומפילד ב-2011, מה שגרם לחבורה של לואיס פרננדס לאבד את הסיכוי להגיע ליורו שנערך בפולין ואוקראינה. מספר ימים לאחר המשחק ההוא, הוא רשם קרע ברצועה הצולבת שפגעה בהתקדמות שלו ובעונות האחרונות הוא לא שיחק בצורה סדירה ורצופה לאורך זמן. באף אחת מחמש השנים האחרונות לא שותף ביותר מ-17 משחקי ליגה וזו הסיבה שבגללה שוחרר מחוזהו במכלן. "ניניס שחקן מוכשר מאוד. יש לו טאצ' אדיר בכדור. יחד עם זאת לא ניקח סיכון ולא נחתים אותו עד שנדע שכל הבדיקות שלו תקינות", אמרו במועדון.

קובי רפואה כבר תרגל את ההרכב לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. אתמול זה כלל מערך של שלושה בלמים (מרסיאל, סיבוק, דנינו), כשעודד אלקיים ועומר אורי מגבו מגנין. לצד לירוי צעירי ורומאריו פירס תורגלו גם מנור סולומון ורישאר סומא. בחוד תורגל יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully