וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד סיימה ב-1:1 ביתי מול לבנטה, מרסלו הורחק

זידאן ביצע רוטציה, איבד גם את בנזמה בגלל פציעה ושמט נקודות בבית. איבי הדהים (12), לוקאס ואסקס השווה (36) ובייל לא הפסיק להחמיץ. מרסלו ספג אדום (89). ולנסיה - אתלטיקו 0:0

one

בווידאו: תקציר התיקו של ריאל מדריד מול לבנטה

המחזור השלישי בליגה הספרדית יצא לדרך אתמול (שישי) עם ה-1:2 של חטאפה על לגאנס, ונמשך היום (שבת) עם הפתעה גדולה בסנטיאגו ברנבאו, שם לבנטה חילצה 1:1 מהאלופה ריאל מדריד, שלראשונה מאז 1995 לא מצליחה להשיג ניצחון בשני משחקי הבית הראשונים שלה בליגה. ולנסיה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-0:0, סביליה ניצחה 0:3 את אייבר.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
כמה החטאות. גארת' בייל/רויטרס

ריאל מדריד - לבנטה 1:1

צפו בתקציר

בפברואר 2007, פנדל של סלבה באייסטה סידר ללבנטה ניצחון היסטורי בסנטיאגו ברנבאו. מאז, בשמונה ביקורים נוספים היא רק הפסידה. עד היום. העולה החדשה הצליחה לחלץ נקודה במגרשה של אלופת אירופה ונותרה בדיוק כמוה ללא הפסד ועם חמש נקודות בקופה אחרי שלושה מחזורים. בהיעדרו של כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד ביצעה רוטציה רחבה בהרכב והסתמכה בעיקר על מרקו אסנסיו וקארים בנזמה, אך הצרפתי נפצע בשלב מוקדם וזינדין זידאן נותר ללא חלוץ טבעי. אחרי השער המפתיע של איבי בדקה ה-12, היה זה לוקאס ואסקס שהשווה מקרוב בדקה ה-36, אך גארת' בייל שהחליף את בנזמה והוצב בלית ברירה כחלוץ, לא הפסיק להחמיץ מול ראול פרננדס המצוין, ואם זה לא מספיק אז גם מרסלו הורחק. תיקו שני רצוף לבלאנקוס בבית, בדומה למה שקרה לה בברנבאו בתחילת העונה שעברה מול ויאריאל (1:1 במחזור החמישי) ואייבר (1:1 במחזור השביעי). ריאל נותנת פור לליגה?

דקה 12: גול! הלם בברנבאו. איבן לופס הוציא כדור חוץ ארוך, איבי התגנב לרחבה, הקפיץ מעל קרבחאל והכניע את קסיאה. 0:1 מפתיע ללבנטה.

דקה 28: חילוף מוקדם אצל ריאל מדריד: בנזמה נפגע ולא יכול היה להמשיך, אבל לזידאן אין חלוץ על הספסל ולכן בייל נכנס במקומו.

דקה 36: גול! השוויון של ריאל הגיע. קרוס הגביה כדור קרן, ראמוס נגח ונעצר אצל השוער ראול פרננדס, אבל ואסקס היה ראשון על הריבאונד וקבע מקרוב 1:1.

דקה 44: שתי החמצות גדולות של בייל. דקה אחרי שנגח החוצה מארבעה מטרים, הוולשי נותר לבדו מול ראול, אך השוער הדף נהדר לקרן.

דקה 62: ריאל עם עוד הזדמנות ועוד החמצה של בייל, שנגח מעל השער אחרי הרמה של ואסקס. איסקו נכנס בינתיים במקום יורנטה.

דקה 83: עוד צ'אנס של ריאל. הפעם אסנסיו בעט בשמאל מצד ימין של הרחבה, אבל ראול הדף היטב.

דקה 87: מה יהיה עם ההחטאות של בייל? הוולשי עלה נהדר כדי להגיע להרמה של איסקו מצד ימין וראול כבר נכנע הפעם, אך הכדור חלף סנטימטרים מהקורה.

דקה 89: כרטיס אדום! מרסלו, שנכנס מצוין לרחבה ובעט כדור אדיר שראול הדף מצוין, פגע ללא כדור בלרמה והורחק.

דקה 93: למרות הנחיתות המספרית, ריאל כמעט השיגה הכרעה עם כדור מסובב של קרוס, שלרוע מזלו פגע בקורה וחמק החוצה.

מרסלו שחקן ריאל מדריד הורחק. רויטרס
מרסלו איבד עשתונות והורחק/רויטרס
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד נפצע. רויטרס
נפצע בשלב מוקדם. קארים בנזמה/רויטרס

ולנסיה - אתלטיקו מדריד 0:0

צפו בתקציר

43,859 צופים במסטאייה ראו 90 דקות ללא שערים ותיקו שני משלושה משחקים של כל אחת מהקבוצות. אתלטיקו הייתה עדיפה, ולנסיה לא רשמה איומים אמיתיים על יאן אובלק, אבל החבורה של דייגו סימואנה לא ניצלה את זה בשביל להכריע את ההתמודדות. רצף הניצחונות של אתלטיקו על ולנסיה נקטע אחרי שעמד על ארבעה ובדיעבד חסרונו של אנטואן גריזמן המורחק הורגש (כבש ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים נגד העטלפים).

שחקן ולנסיה, חוסה גאיה, מול שחקן אתלטיקו מדריד, יאניק קראסקו. רויטרס
גאיה וקראסקו מחלקים נקודות/רויטרס

סביליה - אייבר 0:3

צפו בתקציר

האנדלוסים שיפרו את מאזנם לשבע נקודות ונתנו שואו לקהל ברמון סאנצ'ס פיחואן במחצית הראשונה. שני השערים הראושנים של סביליה הגיעו מצד שמאל: בדקה ה-46 בישל נוליטו לברזילאי גאנסו שהמשיך פנימה, ובדקה ה-76 היה זה פאבלו סראביה שהכין שער קל לוויסאם בן ידר. בתוספת הזמן, נוליטו חתם מבצע קבוצתי יפה עם שערו הראשון במדי הקבוצה.

משחק נוסף:

לגאנס - חטאפה 2:1
ללגאנס: גררו (65), לחטאפה: מאורו ארמבארי (39), אלברו חימנס (83)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully