וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו: "רוצים להגיע עד לרבע גמר הליגה האירופית"

קשר הפועל באר שבע התראיין לתקשורת בניגריה והציב רף גבוה: "יש במפעל מועדונים עם תקציב גבוה בהרבה וניסיון, אבל אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה. קבוצות יגלו שלא קל לשחק באצטדיון שלנו"

צילום: בני בן סימון עריכה: ליר שפיגלר

הפועל באר שבע האלופה הישראלית תפתח ביום חמישי את הקמפיין שלה בשלב הבתים של הליגה האירופית עם משחק ביתי מול לוגאנו השוויצרית (22:05). ג'ון אוגו, קשרה הניגרי של באר שבע התראיין אמש לאתר מקומו בארצו וכשנשאל על המטרות של קבוצתו סימן רף גבוה.

עוד בנושא:

ברק בכר: "מה שאפיין אותנו תמיד זה שהתעסקנו בעצמנו ולא באחרות"
המסמר האחרון של המהפכה: על החתמת גיא מלמד בהפועל באר שבע
הפועל באר שבע אישרה: בן ביטון סובל מקרע. ייעדר בין 4 ל-6 שבועות

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. ברני ארדוב
הציב רף גבוה. ג'ון אוגו/ברני ארדוב

"אנחנו רוצים להגיע לרבע גמר הליגה האירופית. בעונה שעברה הגענו לשלב 32 האחרונות ואנחנו רוצים לעשות דברים טוב יותר השנה", אמר אוגו והוסיף: "יש מועדונים עם תקציב גבוה בהרבה משלנו ועם הרבה יותר ניסיון אבל הקבוצה שלי לא מפחדת לשחק מול אף קבוצה. שיחקנו בעונה שעברה מול אינטר וסאות'המפטון וסיימנו במקום השני בבית".

אוגו פרגן לקהל של באר שבע ואמר: "עם התמיכה של האוהדים שלנו כל מועדון שישחק נגדינו באצטדיון שלנו יגלה שזה לא קל לשחק פה. האוהדים שלנו תמיד מאחורינו ואם תבדקו את הרקורד שלנו, אז לא הפסדנו יותר משלושה משחקים בבית מאז שעברנו לאצטדיון החדש. אם נגיע לרבע הגמר נודה לאלוהים ואם לא , אז זו חוויה גדולה. זו המנטאליות אותה אנחנו לוקחים לליגה האירופית השנה".

אחרי שניצחה פעמיים את אינטר בעונה שעברה, באר שבע קיבלה הגרלה נוחה יותר השנה כששובצה בבית יחד עם לוגאנו השוויצרית, ויקטוריה פלזן הצ'כית וסטיאווה בוקרשט הרומנית. בעונה שעברה נעצרה באר שבע על ידי בשיקטאש אלופת טורקיה שהדיחה אותה עם ניצחון כפול בשלב 32 האחרונות של המפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully