וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "מסי? לא הייתי מחתים אותו היום בריאל מדריד"

נשיא ריאל עם אמירות מפתיעות: על מסי ("הייתי מביא אותו רק בתחילת הקריירה"), איסקו ("נודיע בקרוב על הארכת חוזהו") ואסנסיו ("קיבלנו עליו הצעות"). רונאלדו מנבא: זו תהיה השנה הקשה בקריירה של מסי

רויטרס

ריאל מדריד נמצאת בעיצומה של תקופה נפלאה: היא שולטת בצורה מובהקת למדי בליגה הספרדית, זכתה לאחרונה גם בליגת האלופות, מחזיקה בכישרונות הצעירים הכי טובים ונראית פייבוריטית ברורה ללכת על כל התארים גם העונה. גם עבור הנשיא פלורנטינו פרס אלו ימים מוצלחים, וכעת הוא מרשה לעצמו להתראיין באריכות לכלי התקשורת בספרד ולספק הצהרות מפתיעות למדי, שלא כמו בעבר.

כך למשל עשה הבוקר (שישי) בראיון שפורסם עימו ב"קדנה סר", כשהתייחס לליאונל מסי. "הייתי מחתים אותו אולי בתחילת הקריירה, אם הייתה לי הזדמנות. אבל היום? היום לא הייתי מחתים אותו, לדעתי. ואני אומר את זה משיקולים מקצועייים לגמרי, אגב, בלי קשר לזה שהוא משחק בברצלונה. כמובן שמסי שחקן מיוחד, אבל היום הייתי מחפש את מסי הבא, לא אותו עצמו", אמר.

כריסטיאנו רונאלדו, פלורנטינו פרס, ריאל מדריד. AP
טוב לו עם רונאלדו. פרס עם כריסטיאנו/AP

כמו כן, אישר פרס את הסיכום על איסקו, עוד אחד מהכוכבים העולים בסגל של הבלאנקוס. "איסקו הגיע לכאן כשהיה צעיר ומאז עשה שיפור עצום. עכשיו הוא משחק ברמה שציפינו שיגיע אליה כשרק חתם והצטרף אלינו. בקרוב מאוד נודיע על הארכת החוזה שלו, זו עסקה גמורה. הוא הרוויח את זה ביושר". על פי דיווחים בספרד, החוזה החדש אמור להסתיים ב-2022, כשסעיף השחרור הנקוב יהיה 500 מיליון יורו, לא פחות ולא יותר.

בנוגע ליהלום מדובר נוסף בסגל של ריאל, מרקו אסנסיו, אמר פרס ש"היו כמה קבוצות שהתעניינו בו לאחרונה ורצו לשלם הרבה מאוד כסף, אבל הוא מאושר אצלנו וגם אנחנו מרוצים מאוד, כמובן".

זינדין זידאן התראיין אף הוא אמש ל"בין ספורט" ושפך הררי מחמאות על כריסטיאנו רונאלדו. "הוא חייזר, הוא הטוב מכולם", אמר מאמן ריאל. "הוא בחור סופר אינטליגנטי ומודע לעצמו. בנוסף, הוא דוחף את החברים שלו לקבוצה לקצה גבול היכולת וגורם להם להיות טובים יותר".

עוד בנוגע לכריסטיאנו רונאלדו: עיתון הרכילות הספרדי "דון באלון" מדווח הבוקר כי כוכב ריאל "בטוח שכדור הזהב נמצא בכיס שלו", בעיקר לאור מצבו וכושרו של ליאונל מסי. בדיווח מצוטטים מקורבים לרונאלדו שטוענים כי "הוא מנבא שתהיה למסי את השנה הקשה בקריירה, בגלל שברצלונה נחלשה ונבחרת ארגנטינה במצב לא טוב גם כן". מסי פתח את העונה בכושר סביר, אבל רונאלדו, כך נראה, משוכנע שיוכל לגבור עליו די בקלות. "הניצוץ של מסי אבד, וייקח לו הרבה זמן להחזיר אותו. כריסטיאנו תמיד רעב", טוענים מקורביו של הפורטוגלי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully