וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטיניו לא ישחק גם מול מנצ'סטר סיטי, קלופ: "הוא במצב רוח טוב מאוד"

הברזילאי, ששיחק בפגרת הנבחרות פעמיים בנבחרת ברזיל, לא יהיה בסגל של המייטי רדס בשבת, קלופ: "אני יודע מה כולכם חושבים, אבל היו לו כאבי גב מתחילת העונה והוא עדיין פצוע"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מחכה לקוטיניו. קלופ/רויטרס

פיליפה קוטיניו ייעדר מהמשחק של ליברפול מול מנצ'סטר סיטי בשבת, כך הודה היום (חמישי) מנג'ר המייטי רדס יורגן קלופ. המאמן הגרמני דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והפתיע כשאמר שהקשר בן ה-25 ייעדר בשל פציעה בגבו לאחר ששיחק פעמיים עם נבחרת ברזיל במהלך פגרת הנבחרות ואף כבש שער. קוטיניו עדיין לא שיחק העונה בליברפול כשברקע כל הזמן היו כמובן הדיבורים על מעבר שלו לברצלונה, שהייתה מוכנה להציע ככל הנראה סביב 138 מיליון ליש"ט תמורתו.

"כמובן, הכול בסדר, הכול בסדר", אמר קלופ בנוגע למצבו הרפואי של קוטיניו והשיחה שהייתה בין השניים, "אין משהו אחר לומר, למעשה, כי הוא חזר והייתה לנו שיחה טובה, אז הכול טוב. זה כמובן שונה כי פיל, אני יודע מה אנשים חושבים, אבל הוא סובל מבעיה בגבו כבר כמה שבועות ולא יכול היה להתאמן, לכן הוא החמיץ שלושה שבועות ומשחקים. הוא יצא לנבחרת ברזיל והתאמן בצורה רגילה, אבל עכשיו אנחנו צריכים להתכונן לעונה רגילה ויש לנו עוד שבעה משחקים לפני פגרת הנבחרות הבאה. הבוקר ראינו את האימון וחשבנו 'בסדר, אולי אנחנו צריכים להשתמש בו מיידית' כי הוא היה טוב, אבל זה לא הגיוני.

"יש לנו שבעה משחקים בחודש הקרוב. תמיד יש לנו את אותה החלטה לקבל: 'הוא צריך עוד אימונים או שהוא יכול לשחק?' וכל זה. כן, עכשיו הוא יעשה קצת יותר באימונים משאר השחקנים, אבל הוא הגיע לכאן במצב רוח טוב מאוד והמצב שלו נראה מבטיח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully