וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: נדאל גבר על דל פוטרו, יפגוש בגמר את אנדרסון

השור ממאיורקה הפסיד במערכה הראשונה, אך ניצח את השלוש הבאות תוך שעה ו-43 דקות, בדרך ל-6:4, 0:6, 3:6, 2:6. הדרום אפריקאי בן ה-31 ניצח 6:4, 5:7, 3:6, 4:6 את פאבלו קרניו בוסטה

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
חולם על גרנד סלאם שני השנה. נדאל חוגג העפלה לגמר/רויטרס

חצאי גמר אליפות ארצות הברית התקיימו הלילה (בין שישי לשבת) אצל הגברים. קווין אנדרסון ישחק מול פאבלו קרניו בוסטה ולאחר מכן נקבל את המנה העיקרית: המפגש בין רפאל נדאל לחואן מרטין דל פוטרו.

טניסאי דרום אפריקאי קווין אנדרסון. רויטרס
השיג שיא בגיל 31. קווין אנדרסון חוגג/רויטרס

קווין אנדרסון (28, דרא"פ) - פאבלו קרניו בוסטה (12, ספרד) 6:4, 5:7, 3:6, 4:6

שני הטניסאים ערכו את הופעתם הראשונה בקריירה במעמד מחייב כל כך כמו חצי גמר גרנד סלאם, וכמו בשני המפגשים הקודמים בין השניים, גם הפעם הדרום אפריקאי יצא עם ידו על העליונה, ועם כרטיס לגמר מול רפאל נדאל. הספרדי הגיע למשחק כטניסאי היחיד שעדיין לא שמט מערכה בטורניר, והשבירה הבודדת שהשיג במערכה הראשונה העניקה לו את היתרון גם בחצי הגמר.

אלא שאז אנדרסון התעורר, נשבר רק עוד פעם אחת עד לסיום וניצח תוך שעתיים ו-57 דקות. הוא חבט 58 ווינרים לעומת 21 בלבד של קרניו בוסטה, ולמרות שרשם 43 טעויות בלתי מחויבות (25 כאלה היו לקרניו בוסטה) חגג בסיום את הניצחון הגדול בקריירה, כאשר הוא בן 31.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
טניסאי ספרדי רפאל נדאל, טניסאי ארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. רויטרס
הפעם הספרדי ניצח. דל פוטרו ונדאל בסיום/רויטרס

רפאל נדאל (1, ספרד) - חואן מרטין דל פוטרו (24, ארגנטינה) 6:4, 0:6, 3:6, 2:6

דל פוטרו מצא את עצמו בחצי הגמר אחרי שחזר מפיגור שתי מערכות מול דומיניק תים בשמינית הגמר והצליח לנצח את רוג'ר פדרר בתצוגת טניס מרשימה ברבע הגמר. ב-2009, כאשר זכה בטורניר, הוא הדיח באותו השלב את נדאל, וגם הפעם זה נפתח באופן חיובי עבורו. הוא ניצח במערכה הראשונה לאחר שהשיג שבירה ולא עמד מול אפשרות שבירה של הספרדי אפילו פעם אחת.

לצערו, זה היה מספיק כדי להעיר את השור ממאיורקה. במערכה השנייה נדאל דרס אותו וניצח על האפס תוך פחות מחצי שעה, ומשם לא הביט לאחור. דלפו עוד הציל שתי נקודות מערכה לטובת הספרדי בסט השלישי, אך לבסוף נכנע ונשבר פעמיים גם במערכה הרביעית. נדאל מוביל כעת 5:9 במאזן בין השניים, והוא חולם על תואר גרנד סלאם שני השנה וה-16 בסך הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully