וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "המושאלים התעקשו להגיע אלינו, מראה שכיף להיות פה"

מאמן בני יהודה התייחס לשחקנים שהגיעו ממכבי תל אביב: "רצינו אותם ואני שמח שהייתה לנו סבלנות לחכות להם. עוד 6-7 קבוצות רצו אותם". על זהבי: "לא אוהב שמאמנים מגיבים על דברים כאלה"

סגל בני יהודה עונת 2017/18. אתר רשמי בני יהודה, אתר רשמי
אבוקסיס מרוצה מבסגל. בני יהודה גרסת 2017/18/אתר רשמי, אתר רשמי בני יהודה

בני יהודה קיימה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, בחוץ נגד הפועל חיפה (שבת, 19:15 ספורט3). אחרי שפתחו את העונה עם ניצחון יוקרתי על מכבי חיפה, השחקנים של יוסי אבוקסיס הסתפקו בתיקו מול הפועל אשקלון לפני הפגרה, ויקוו לשוב למסלול הניצחונות, כאשר לסגל הצטרפו מספר שחקנים חדשים. יונתן כהן שב לעונת השאלה שנייה ברציפות ממכבי תל אביב, וגם אליאל פרץ ומרסלו הצטרפו בהשאלה מהצהובים. המאמן, וגם מאור קנדיל, דיברו על השלמת הסגל, ההכנות להפועל חיפה והמטרות לעונה.

עוד בנושא

קרויף: "שמח מאוד מהסגל שיש לי", מיכה: "ערן פגוע מההתאחדות ומהקהל"
ברק בכר: "מה שאפיין אותנו תמיד זה שהתעסקנו בעצמנו ולא באחרות"
גיא לוזון הצהיר: "המטרות של מכבי חיפה העונה - מקומות 1-3"

מאור קנדיל בני יהודה. מגד גוזני
"אנחנו צעירים ורעבים". מאור קנדיל/מגד גוזני

"אני שמח על השחקנים שהצטרפו אלינו", אמר יוסי אבוקסיס, "רצינו אותם ואני שמח שהייתה לנו סבלנות לחכות להם. אני מקווה שישתלבו מהר, יונתן כבר היה פה אבל לאליאל ומרסלו ייקח אולי קצת יותר זמן. בסך הכל אני שמח על מי שבא, מקווה שנמשיך מאיפה שהפסקנו לפני הפגרה. למרות התיקו נגד אשקלון אני חושב שהיה משחק טוב שלנו. אנחנו חוזרים למשחק קשה בחוץ נגד קבוצה שהתחזקה ועשתה שש נקודות משש אפשריות".

על הטענות שהקבוצה הופכת ל"מיני מכבי תל אביב": "אנחנו בני יהודה, ורצינו שחקנים טובים שיעזרו לנו והצלחנו להביא אותם. הם לא השתלבו במכבי תל אביב וחיפשו מקום טוב לשחק בו. אני שמח שהם רצו להגיע לבני יהודה, זה אומר שזה מקום שאנשים רוצים להגיע אליו. 6-7 קבוצות רצו את השחקנים האלה, והם התעקשו להגיע אלינו, זה מראה שכיף להיות פה. הם נכנס לקבוצה טובה עם שחקנים שנראים טוב ומראים מחויבות, והם צריכים להיכנס לעניינים ולעזור לנו להיות קבוצה טובה יותר. אני מרוצה מזה שכל שחקן כמעט שרציתי, בגבולות התקציב, לבעלים הייתה נכונות להביא אותו".

על היריבה הבאה: "הפועל חיפה השתפרה בשישה-שבעה שחקנים טובים מאוד, אנחנו נתכונן ונעשה את המקסימום במשחק. אנחנו רק בתחילת העונה, יש עוד הרבה עבודה. כותרות לפני המשחק זה לא אני".

המטרות: "מי שמדבר על מטרות בפה מפספס את העבודה ברגליים. אנחנו רוצים לעבוד עם הרגליים, הראש והלב ושם המטרות שלנו. אני לא אוהב להציב מטרות, זה לא טוב לשום דבר, אולי לכם לכותרות. אנחנו רוצים קבוצה שיהיה כיף לראות אותה, שתמיד תהיה רעבה ותישאר ממושמעת. אני רוצה להצליח העונה בבני יהודה, מה שיקרה יקרה. אני שמח שיש ציפיות מהקבוצות שאני מאמן. אנחנו שואפים ורוצים לעשות הכי טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
"לא רלבנטי לדבר על אימון הנבחרת". יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

אבוקסיס לא רצה להגיב על פרשת הנבחרת וערן זהבי, ואמר: "אף פעם לא אהבתי לשמוע מאמנים שמבקרים ומגיבים על דברים כאלה, זה לא מכובד. אני לא חושב שאני צריך לבקר את הנבחרת ולהגיד עליה דברים, יש מי שיידע לתקן את מה שקרה. לאמן את הנבחרת? זה מקום שכל מאמן, מאז שהוא מתחיל לאמן או אפילו לשחק, חולם להגיע אליו, אבל זה לא רלוונטי לעכשיו".

מאור קנדיל: "יש תחושות טובות, אנחנו בכושר טוב. זה יהיה משחק לא פשוט נגד קבוצה מהמקום הראשון, מקווים להמשיך בדרך שלנו. כל מי שבא אנחנו מקבלים בידיים פתוחות. מי שיהיה טוב ישחק, מי שיתאמן טוב וחזק יקבל את הקרדיט שלו. כל משחק בליגה הוא קשה, יש לנו מאמן שמכין אותנו ואנחנו מגיעים נחושים לכל משחק. אנחנו צעירים רעבים ומלאי תשוקה, וזה הכי חשוב. לא נציב מטרות, ממשיכים בדרך שלנו ולקראת ינואר נראה מהמטרות שלנו. הבישולים? חשוב לי שהקבוצה תצליח, את ההתחלה אף אחד לא זוכר. אותי לימדו שתמיד זוכרים את הסוף, מקווה שיזכרו אותי גם אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully