וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: אייל לחמן יקלקל להפועל תל אביב את המאזן המושלם?

נועלת הטבלה מכבי הרצליה, שעדיין לא כבשה העונה, תתארח במושבה אצל האדומים שטרם ספגו (16:00, ספורט 5). במקביל: הפועל כפר סבא מחכה לבני לוד, הפועל פתח תקוה ברמת השרון

שחר הירש שחקן הפועל תל אביב חוגג. יוסי ציפקיס
רשאי לשחק. שחר הירש/יוסי ציפקיס

קבוצה אחת נותרה מושלמת אחרי שלושת המחזורים הראשונים בליגה הלאומית, וזוהי הפועל תל אביב שכלל לא שיחקה במחזור השלישי. היורדת מליגת העל תשלים את המחזור עם דרבי ברמלה מול בית"ר תל אביב ביום שלישי, אך עוד קודם לכן מצפה לה מחר (שישי, 16:00, ספורט 5) מפגש עם נועלת הטבלה מכבי הרצליה במסגרת המחזור הרביעי. במקביל יתקיימו ארבעה משחקים נוספים, כולל זה של המוליכה הפועל כפר סבא מול בני לוד וזה בו תארח השנייה הפועל ניר רמת השרון מול הפועל פתח תקוה.

מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
מחכה לשער ראשון. אייל לחמן/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - מכבי הרצליה

בזמן שהאדומים פתחו עונה עם שני ניצחונות על האפס והרצף שלהם כולל גביע הטוטו עומד על ארבעה ניצחונות, לקבוצה של אייל לחמן עדיין אין שער אחד לרפואה. מכבי הרצליה עדיין מחפשת את עצמה מבחינה התקפית, ומקווה לקבל תוצרת מהמצטרפים החדשים דניאל אביטל, רן רול ואיציק כהן. שתי הקבוצות לא נפגשו מאז העונה האחרונה של הרצליה בליגת העל (2007/08), אז ההרצליינים ניצחו פעם אחת והפועל תל אביב ענתה עם שני ניצחונות משלה. שחר הירש עבר בבקרה השבוע ויוכל לערוך בכורה מחודשת באדום.

הפועל כפר סבא - בני לוד

פתיחת עונה חלומית עד כה למסאי דגו כמאמן ראשי. הפועל כפר סבא ניצבת בראש הטבלה למרות הבעיות הרבות בקיץ, ומול בני לוד היא תנסה להמשיך במומנטום. עומר פדידה לבדו כבש ארבעה שערי ליגה עד כה, שזה אחד יותר ממה שהבקיעה היריבה שלו בשלושה מחזורים. הבעיה שבשבעת המשחקים בהם אירחה כפר סבא את לוד בליגה הלאומית, היא לא הצליחה לנצח.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל כפר סבא, עומר פדידה. ברני ארדוב
מלך שערי הליגה עד כה. עומר פדידה/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - הפועל פתח תקוה

המארחת התחילה את העונה בצורה מפתיעה עם שבע נקודות מתוך תשע, ולפני סגירת החלון גם חיזקה את ההגנה עם החתמתו של משה מישאלוב. הפועל פתח תקוה, שהובסה 4:0 בידי הפועל כפר סבא והתאוששה עם שלישייה לרשת מרמורק בשבוע שעבר, צירפה את ג'ייקוב נג'וקו ומקווה שאצלה הוא יתרכז רק בכדורגל.

הפועל קטמון - בית"ר תל אביב רמלה

עמיר תורג'מן חזר ממסע הנבחרת וידריך את בית"ר תל אביב רמלה מול הקבוצה עליה גברה פעמיים בחוץ בעונה שעברה. טדי עדיין לא ערוך, כך שקטמון מארחת בנס ציונה ותוכל להיעזר במצטרפים החדשים לירן ז'אן וניסן דנון. האורחת, שכבשה צמדים בשני משחקיה הראשונים, הוסיפה חמישה שחקנים לסגל בשבוע האחרון, בראשם אבישי כהן מבית"ר ירושלים.

הפועל חדרה - מכבי אחי נצרת

ניסו אביטן החליף את מומו ניסטל כמאמן הפועל חדרה והתחיל ברגל שמאל עם הפסד 3:1 בנצרת עילית. כעת הוא מארח לראשונה, אמנם בעפולה, אך הפסד נוסף, במיוחד אחרי צירוף ארבעה שחקנים חדשים ביום שלישי האחרון, כבר יכניס את קבוצתו לסיר לחץ. אחי נצרת צברה שש נקודות עד כה והצליחה להשאיר אצלה את חסן אבו זייד, שכבש צמד לרשת עפולה במחזור הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully