וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "שמח מאוד מהסגל שיש לי", מיכה: "ערן פגוע מההתאחדות ומהקהל"

7.9.2017 / 18:09

מאמן מכבי תל אביב התייחס לקבוצה שלו לאחר סגירת חלון ההעברות: "שמח שעטר חזר". על זהבי: "הופתעתי שקיללו אותו". קשר הצהובים: "ערן לקח את זה קשה". שוינפלד בספק לאשקלון

צילום: ניב אהרונסון עריכה: אריאל תמרין

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש הביתי במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל נגד בני סכנין (שבת, 18:00, ספורט 4). הצהובים ניצחו במחזור הקודם את עירוני קרית שמונה 1:2 ומקווים להשיג ניצחון נוסף נגד סכנין שניצחה בשני משחקיה הראשונים ושומרת כרגע על מאזן מושלם. טל בן חיים הבלם עדיין לא חזר להתאמן אחרי הפציעה בנבחרת, ארון שוינפלד סובל ממתיחה בשריר והוא בספק גדול למשחק בשבת.

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
רוצה לחזור מהפגרה עם ניצחון. ג'ורדי קרויף/ניב אהרונסון

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר: "מצפה לנו משחק קשה מול סכנין, חזרו השחקנים שלנו מהנבחרות ויש כאלה שעדיין לא רעננים. נראה איזו קבוצה נוכל להעמיד בשבת ואיך נוכל לעמוד במטרות שלנו. אני שמח עם הקבוצה שלי, שמח מאוד. אני חושב שאנחנו טובים בהגנה, בקישור ובהתקפה. אם למאמן יש הרבה אפשרויות, זה דבר טוב. עכשיו העבודה היא לעשות את הבחירות הנכונות. אני חושב שהקבוצה מאוזנת ויש לה סגל חזק, עכשיו זה הזמן שלנו להוכיח את זה. יש לנו כלים כדי לנצח במשחקים. חוסה רודריגס הוא שחקן כישרוני מאוד, הוא צעיר מאוד וכבר היה בהרבה מקומות, שיחק בנבחרות הצעירות של ספרד. אני מרגיש שמה שהוא צריך זו המשכיות ולהיות במקום שיעריך את האיכויות שלו. אני מקווה שהוא יוכל לעזור לנו. במשך חודשיים ניסינו להחתים שחקנים, לפעמים זה עובד ולפעמים לא. אבל שוב, אני מרוצה מהסגל, אנחנו מאוזנים, יש לנו אפשרויות לשחק בכמה מערכים שונים עם שחקנים שונים".

על השחקנים המושאלים אמר ההולנדי: "זה טוב מאוד ששחקנים רוצים לשחק ומבקשים לשחק. אני מקווה שיחזרו אלינו טובים יותר". על עטר: "אני שמח שהוא חזר, כולנו יודעים מה הוא עשה כאן לפני כן ואני מקווה שהוא יחזור על זה. אני לא יכול להתלונן על חלון ההעברות, ניסינו לעשות הצעות מכובדות ולפעמים זה לא מספיק. זה לא רלוונטי כרגע". על זהבי: "אני חושב שהוא טעה והוא שחקן אמוציונלי וזאת גם אחת הסיבות להצלחה שלו. אבל מסיטים את תשומת הלב מהדבר החשוב, שהוא ספג קריאות בוז במשחק בית מהרגע הראשון. בואו לא נשכח, כל נבחרת לאומית צריכה אצטדיון מלא וזה תמיד כבוד לייצג את הנבחרת הלאומית. אני מופתע שקוראים בוז לשחקן הכי טוב שהיה בישראל בעשר השנים האחרונות, אבל מי אני?". על השחקנים הפצועים אמר קרויף: "דסה לא מוכן אחרי שלא שיחק זמן מה, גם גולסה לא שיחק הרבה. אנחנו מחכים לקבל סגל מלא ושהשחקנים החדשים יתאימו את עצמם לצורה בה אנחנו משחקים".

קשר מכבי תל אביב דור מיכה הוסיף: "אני חושב שג'ורדי סיכם את עניין זהבי בצורה טובה מאוד. מי שמכיר אותו יודע כמה הנבחרת חשובה לו וכמה הוא מחכה למשחקים האלה. הוא תמיד נותן את הנשמה ונותן הכול. כואב לו שהנבחרת מפסידה ובגלל זה הוא הגיב כמו שהגיב. מסכים שהוא לא היה צריך להתנהג ככה, אבל זה ערן הוא מגיב מהלב ולפעמים לא חושב לעומק על כל דבר. שכחו מה גרם לו להתנהג ככה. בעיניי זו שערורייה שהקהל מקלל שחקן. פעם זה היה יוסי ועכשיו זה ערן, יותר חשוב לטפל בבעיה הזו קודם כל. אני לא יכול להכליל כלום כי אני לא יודע מי קילל והיו קללות גם באצטדיונים אחרים בארץ. בשום מקום בעולם לא תראה שהקהל מקלל שחקן אחד.

"ערן פגוע מאוד, משיחות שהיו לי איתו אני יודע שהוא לא לוקח דברים קשה בדרך כלל ואת זה הוא לקח קשה מאוד. הוא עשה מעשה חמור, אבל הוא ציפה לקצת יותר תמיכה מראשי ההתאחדות ומהקהל. הנבחרת צריכה את ערן ואני מקווה שהוא ישנה את ההחלטה. נחנו קצת במהלך פגרת הנבחרות והשתדרגנו בכמה שחקנים שיכולים לחזק אותנו. אנחנו באים בכל הכוח. הגיעו שחקנים עם רזומה ועם רקורד די מרשים, אני בטוח שהם יוכלו לתרום לנו. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר, ראינו מתחילת השנה מכבי לוחמנית ואגרסיבית, אבל אנחנו רוצים לשחק כדורגל הרבה יותר טוב. אני מאמין שעם השחקנים שהגיעו נוכל לעשות את זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
חוסה רודריגס (מימין) עם ז'אן סילבן באבן שחקני מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
השחקנים החדשים סילבן באבן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully