וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון הצהיר: "המטרות של מכבי חיפה העונה - מקומות 1-3"

7.9.2017 / 17:10

אחרי השלמת הסגל, המאמן לא חשש להציב יעד ברור. סלליך: "פתחתי ברגל ימין, קיבלו אותי בזרועות פתוחות". פגישה נוספת עם זנטי במטרה להגיע לפשרה. רז מאיר שוחח עם לוזון ויקבל דקות

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. שלומי גבאי
גיא לוזון/שלומי גבאי

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל עכו ביום ראשון במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל.

גיא לוזון פתח ואמר: "חובת ההוכחה היא על המאמן, בכל שבוע. סטפנוס אתנסיאדיס מתאמן איתנו כבר כמה שבועות, הוא שחקן טוב ואיכותי. הוא לא בכושר המקסימלי שלו. הוא מאוד חכם במשחק שלו, מאוד חד מחוץ לרחבה, חלוץ אמיתי לדעתי".

לקראת המשחק נגד עכו: "ברור לנו שהמשחק שהיה מול באר שבע יהיה שונה מהמשחק נגד עכו. כמו שמצאנו פתרונות נגד באר שבע נצטרך לייצר ולמצוא פתרונות שונים נגד עכו ואנחנו עובדים על זה. לצערי רק 14 שחקנים יכולים לשחק בכל משחק. אני צריך לבחור את השחקנים הטובים ביותר בכל שבוע כדי לנצח את היריבה. זה לא פשוט, אבל זה חלק מתפקידו של מאמן".

לוזון הוסיף: "מאוד טבעי אצלנו במדינה להמליך מהלכים או לגמור שחקנים אחרי משחק או שניים. לא חושב שזה רציני לשפוט שחקן, זר או ישראלי, אחרי שני משחקים. לא לטוב ולא לרע. אם רוצים לעשות סיכום אז אולי בינואר ניתן לתת דעה על שחקן כזה או אחר. המטרות של מכבי חיפה השנה זה מקומות 1-3. אני מרוצה ושלם מהסגל הקיים".

עוד בנושא:

שלומי אזולאי: "רוצה לתקוע יתד בהרכב מכבי חיפה"
רמי גרשון: "עוד לא מיציתי את עצמי"
כל החדשות על מכבי חיפה בוואלה! ספורט

סינטאיהו סלליך שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
סינטאיהו סלליך/ברני ארדוב

חיפה מגבירה את קצב ההכנות לקראת המשחק מול הפועל עכו, כשברקע נושא ההעברות בחלון עדיין לא תם. הקשר עמית זנטי, שטרם חתם על חוזה חדש ולא ייכלל בסגל, אמור להגיע בקרוב לפגישה נוספת, בה ינסו הצדדים להגיע לפשרה בנוגע לחוזה שלו. כזכור, זנטי וחיפה היו קרובים לסיכום על חוזה לשלוש שנים. החוזה היה אמור להיחתם לפני תום החלון, אולם כעת השחקן יישב ביציע לאחר שסירב לחתום. מי שכן ייכלל בסגל הוא החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס. המגן רז מאיר שוחח עם גיא לוזון והובטח לו כי יקבל דקות במהלך העונה. מאיר רצה לעזוב את מכבי חיפה, אך המאמן החליט להשאירו בסגל, לאחר שכבר הוצע לו להחתים את עופר ורטה. הקבוצה ערכה היום אימון לקראת המשחק נגד עכו, בו נטלו כל שחקני הסגלל כולל שחקני הנבחרות ששבו לאימונים מלאים לאחר משחקי נבחרותיהן.

"נראה שמעולם לא עזבתי את מכבי חיפה. הכל נראה אותו דבר. רוב השחקנים חדשים, חוץ מדקל שנשאר מאז שעזבתי. כיף לחזור למועדון בסדר גודל כזה, למשפחה אחת גדולה ואוהבת. אני הכי שמח בעולם להיות פה". כך אמר סינטאיהו סלליך בראיון שקיים לאתר הרשמי, בו דיבר על הגעתו למכבי חיפה.

"בפן האישי המטרה היא להשתלב כמה שיותר מהר. לשמחתי כבר מהרגע הראשון שהגעתי לפה פתחתי ברגל ימין. אני מקווה להמשיך מאיפה שהתחלתי. בפן הקבוצתי, להציג משחקים טובים שיגרמו הנאה לאוהדים הרבים שמגיעים ותומכים בנו", המשיך סלליך והתייחס לשער שכבש: "לא חלמתי שהחזרה שלי למכבי חיפה תקרה עוד השנה בכלל, אבל בסופו של דבר הגעתי לפה וכולם קיבלו אותי בזרועות פתוחות. התגעגעתי למועדון ואני שמח מאוד שחזרתי. לתת גול בסמי עופר עם האוהדים שהגיעו ותמכו, אני לא חושב שיש הרגשה יותר כיפית מזאת".

על הקהל של מכבי חיפה הוסיף: "מדברים רק דברים טובים על הקהל של מכבי חיפה, רק שימשיכו לבוא ולתמוך בנו כמו שעשו לאורך כל השנים. חשוב לי להגיד שכל השחקנים שנמצאים במכבי חיפה הם שחקנים מאוד מחויבים שאוהבים את המועדון. אני יכול להבטיח שאנחנו נעשה הכל על המגרש. אני מקווה שכל משחק הם יגיעו ויעשו את העבודה שלהם ביציעים ואנחנו נעשה את העבודה שלנו על המגרש ובסופו של דבר הם יחזרו הביתה שמחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully